17 Kasım 2014

Smiley ile Mimlendim :)

Sevgili Medanşeri çok hoş mim hazırlamış sağolsun mimlemişte beni :)))
Aslına bakarsanız çok fazla kullanmıyorum smileyleri fakat arada yarimle komik bulduklarımızı birbirimize gönderiyoruz.Biraz Cem Yılmaz etkiliyor heralde beni.Son gösteris,ndeki smiley konusu bayağı komik gelmişti bana :)))
Smiley mim yine de çok eğlenceli geldi bana bakalım benim favorilerim neler :)))
1. Genellikle yarimi kızdırdığımda kullanıyorum sevimlilik olsun diye ama gel  gelelim ona bu  işlemiyor dahada mı kızıyor ne :)
2.  Eğer yaramaz bir şeyler yaptıysam böyle gülebiliyorum :))                
3.  Söylediğim bişeyden çok utandığımda bu hale bürünüyorum böyle kedi gibi bakmak işe yarayabiliyor :)
4.Tam bir sulugözüm evet ve bunu benden sık sık alır yarim :) Yinemi diye       cevabımda hazır :)
5.Herşeye hmmlarım buda benim hmmlama biçimim.Hmmlamamı bilenler illallah etmiş durumdalar özellikle kardeşim :)

Bu güzel mim için Medanşerine teşekkürler :)






5 yorum:

Öylesine Günceler dedi ki...

İlginç ve güzel bir mimmiş..

Pembe Kreasyon dedi ki...

Bastakini cok sevdim :)hmlama huyu bende de var :)

Medanşeri dedi ki...

Hoş bir yazı olmuş, hep gülün inşallah sulu gözlülüğünüz de mutluluktan olsun (((:

Makyajda Sihirli El dedi ki...

Bende çok kullanırım .Güzel bir mimleme olmuş .

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Uzun zamandır yaptıklarım ve görüğüm mimler arasında en ilginci olmuş bu mim :)))

Yorum Gönder