14 Kasım 2014

Neler Ördüm :)))

Bayadır paylaşacağım bir türlü paylaşamadım :)
Önce minik oğluma bir yelek yaptım.Normal örgülerimi örürken banada yelek yap deyince hemen başladım ona da bir yelek ve bitti :)


Sonra bu sene çok fazla kullanacağım boyunluklar yaptım.Her kıyafetle her şeyle gidebilecek şekilde boyunluklar yaptım.Daha da yenileri geliyor.
Biri saç örgüsü modeli diğeri haroşa ve diğeri de zincir :)





Bir de bir arkadaşıma ördüğüm şal var ama henüz bitmedi bitsin onuda yine burada paylaşırım :)
Bu kış sanırım her tarafım örgü olacak.Uygun fiyatla bulduğum iplerden güzel şeyler çıkıyor :)

10 yorum:

Nazik Tpc dedi ki...

Çalışkan anne. :)
Ellerine sağlık. Son boyunluk ne kadar renkliymiş öyle. :)

Uzun Lafın Kısası dedi ki...

ellerine sağlık :)

meronimo dedi ki...

En sondaki renkli boyunluk çok değişik görünüyor. Vaktiniz olursa ayrıntılı gösterir misiniz? Diğerleri de çok güzel elinize sağlık.

Cute Things dedi ki...

Çok güzel olmuş hepside.Boyunluk bende çok kullanırım kış için sıcacık harika aksesuar oluyor.:)

Elcin Hanedan dedi ki...

tabiki :)

Elcin Hanedan dedi ki...

teşekkürler :)

Elcin Hanedan dedi ki...

teşekkürler :)

Elcin Hanedan dedi ki...

sağol :)

Selma ve Melikenin Düşler Atölyesi dedi ki...

valla çok da güzel olmuş ellerinize sağlık

Guzellik Hikayesi dedi ki...

Çok güzel olmuşlar. Ellerinize sağlık.

Yorum Gönder