12 Kasım 2014

Kırık Şemsiye Artık Yazar

Ah ah canlar uğraşıp duruyorum herşeyle :)
Bir yandan blog bir yandan da yazarlığa soyundum.Çeşitli internet sitelerinde yazılar yazmaya,makaleler düzenlemeye ve editörlük yapmaya başladım.Bu heyecanı paylaşmak istedim.
Blogumu açarken blogumun üzerinden kazanç sağlayabileceğim aklıma gelmezdi.Henüz 2 yıl bile olmadı blog yazarlığına başlayalı.Kişisel bir blog olduğundan hep kendimle ilgili olan şeyleri paylaştım.Sürekli yapıp ettiklerim,kullandıklarım,tavsiyelerim filan oldu ama şimdilerde yeni bir heyecanım var :)

Ben amatör bir editör oldum :))
İnternetten para kazanma yöntemlerini çoğumuz araştırmışızdır bende zaman zaman internet üzerinden para kazanabileceğim yöntemleri araştırmadım değil.Sonunda kendime göre evde vaktimi geçirdiğim süreyi paraya dönüştürme fırsatını yakaladım.
İlerleyen zamanlarda sizlerle internetten para kazanma yöntemlerimden bahsedebilirim.Şimdilik bir kaç sitede günlük yazılarımı yazıp paylaşıyorum ve özel olarak yazı teklifleri de alıyorum bu çok hoş bir şey.İnternette geçirilen zamanın paraya dönüştürülmesi ve aranılan biri olmak çok güzel.
Yeni heyecanlarla bir araya gelmek üzere deyip işimin başına koyulayım ben :)


15 yorum:

audrey dedi ki...

tebrikler canım devamı gelsin bol bol para kazan inşallah :-))

cangz dedi ki...

Tebrik ederim başarılar :)

Pembe Kreasyon dedi ki...

Hayırlı olsun darısı başımıza :)

sadecenaciye dedi ki...

Kolay gelsin hayırlı olsun.

Banu Biyik dedi ki...

hayırlı olsun darısı bizimde başımıza :))

Banu Biyik dedi ki...

benide takip edin bayanlar :)
www.hobikutum.blogspot.com

Öylesine Günceler dedi ki...

Tebrikler :) umarım bizede nasip olur

Ms. Grumpy dedi ki...

Çok sevndim senin adınaa Kırık Şemsiye :) Her şey gönlünce olur inşallah :)

Havva güney dedi ki...

Tebrikler. Her şey gönlünce olsun:)

Eren O. dedi ki...

tebrikler, harika bir haber bu, gelişmeleri bekliyoruz:)

patlayan balonlar dedi ki...

Tebrik ederim, çok sevindim senin adına :)

Nazik Tpc dedi ki...

Tebrikler. Hangi sitede yazıyorsun ki? Merak ettim. :)

Uzun Lafın Kısası dedi ki...

tebrikler :))

Şilan Müren dedi ki...

Tebrik ederiim :)) , hangi siteymiş ki acaba o? Ondanda takip edebilecek miyiz??

Elcin Hanedan dedi ki...

hepinize teşşekkür ederim arkadaşlar iyi dilekleriniz için :)

Yorum Gönder