10 Kasım 2014

Düzceli Mehmet - Halit Ertuğrul

Aslına bakarsanız elimde farklı kitaplarda var okuduğum ama bu sefer ki daha bir farklı geldi.
Düzceli Mehmet ; daha önce Halit Ertuğrul 'a ait kitap okumamıştım.Sadece merak ettiğim için ve şiddetle tavsiye edildiği için okumaya başladım. Çok ince olduğundan çabukta bitiyor.

Düzceli Mehmet ; henüz üniversiteyi yeni kazanmış aykırı bir genç.Okulun ilk gününde bile aykırılığını sınıfta dile getiriyor.
Din ,Allah,İbadet konusunda aşırı tepkili bir öğrenci.Ayrıca giyinişi yaşam tarzı da diğer öğrencilerden çok farklı.
Üniversitenin  daha ilk gününden hocasının dikkatini çekiyor ve hocasıyla sohbettlere başlıyorlar.
Zamanla Mehmet'teki değişim dillere destan oluyor.O aykırı genç yerini Dine,Allah'a adayan bir genç oluyor.
Okuyan herkesi etkileyeceğinden eminim.Ataist bir gencin Allah yoluna girişini güzel bir dille anlatan Halit Ertuğrul'un okuduğum ilk kitabı ve gerçekten beğendim.okurken hiç sıkılmadım.
Mehmet'in sonuna gelince bence okuduğunuzda şok olacağınız bir son sizi bekliyor diyebilirim.
Ben çok beğendim ve şiddetle tavsiye ederim.En azından bir gününüzü ayırıp kitabı okuyup bitirebilirsiniz.
Hadi bakalım iyi okumalar :)

3 yorum:

Kerime Günaydın dedi ki...

Halit Ertuğrul 'un kitaplarını çok severim ben Aysel, Ateşte Yeşerdim Kendini Arayan adam, Kendimi buldum Canan isimlerini hatırlamadığım birkaç kitabı daha.. harika..

Elcin Hanedan dedi ki...

Bende bundan sonra bütün kitaplarını okumaya çalışacağım.Özellikle Kendini Arayan Adam isimli kitabını merak ediyorum.

Uzun Hikaye dedi ki...

Halit Ertuğrul mükemmel bir yazar,özellikle Canan ve Kendini Arayan Kadın'a bayılmıştım:)
blogumda ödülünüz var,zamanınız olduğunda göz atabilirseniz çok mutlu olurum:)

Yorum Gönder