30 Ekim 2014

Parça İplerden Yatak Örtüsü Yaptık Biz

Kış kendini göstermeye başlayalı her ne kadar zaman zaman güneş olsada havalar soğudu.Hele ki benim gibi sürekli üşüyen titreyen biri için kış demek üşümek demek.Yine de kışı severim :)
Geçen kıştan kardeşimin yaptığı kare parçaları birleştirip yatak örtüsü yaptım.Aslında kardeşimde yatak örtüsü yapacaktı ama fırsat bulupta birleştiremedi bir türlü bu sene ki kışa bana kısmetmiş birleştirmek :)

Tam üç günümü aldı bütün parçaları birleştirmek.Birleştir birleştir bitmiyor.Ne kadar kaldı ne oldu diye her diktiğim parçada baktım :)
Eh sonuç gördüğünüz gibi kocaman bir yatak örtüsü oldu hemde sıcacık tutuyor :)))

Parça ipleriniz varsa siz de kare kare örüp kendinize güzel bir yatak örtüsü yapabilirsiniz :)))
Daha bitmedi birde motifli şal yaptım oda bir sonraki yazımda :)))

17 yorum:

türkan engin dedi ki...

Kayınvalidem de yapıyor bunlardan. Kızım için. Acaba tığ ile mi birleştirdiniz yoksa dktinizmi?

Emel'in Sihirli Elleri dedi ki...

Harika bir battaniye ,ellerine sağlık çok başarılı sımsıcak mutlu günler dileğiyle.....

Elcin Hanedan dedi ki...

ben dikerek birleştim :))

Pembe Kreasyon dedi ki...

Cok iyi bir fikir olmus cok da guzel gorunuyor. Sabrim yeter mi bilmiyorum :)

Havva Peynirci dedi ki...

çok güzel olmuş,güle güle kullan

Handan dedi ki...

Ben de bir kere başlamıştım kendime. Sonra ördüğüm yünün fabrikası kapanmış, ha ha ha, yarım kaldı:-)

Samira's Life and Style dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık :)

bu arada bloğumda yeni post var beklerim :)
http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/2014/10/plaid.html

Küçük Kaşif dedi ki...

oyyyy kardeşinize ve size bravo:)çok güzel olmuş.

Elcin Hanedan dedi ki...

teşekkürler :)

Elcin Hanedan dedi ki...

gerçektende sabır işi ben üç günde anca bitirdim :))

Elcin Hanedan dedi ki...

teşekkürler :)

Elcin Hanedan dedi ki...

tabi buda bir aksilik :)))) olsun sen yinede başka yünlerle devam et çok sıcak tutuyor :)

Elcin Hanedan dedi ki...

teşekkürler :)

Elcin Hanedan dedi ki...

teşekkürler :)

sule m dedi ki...

Bende gecen kis Artan iplerden ördüm,birlestirmedim hala.Koyu renklêrden olusuyordu.Burdaki ipler coooook pahali.Ipim yetmemisti,kaldi öylece.Birlestirsem kücük bir battaniye cikar.Is basa düstü.Sizinkide güzel olmus,elinize saglik.

Nazik Tpc dedi ki...

Ama bu çok güzel. :)
Hayran kaldım. :)

Pelin Toy dedi ki...

Çok güzel görünüyor :) ellerinize sağlık :)))
http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

Yorum Gönder