31 Ekim 2014

Motif Şal Yaptım isteyen Var mı? :)))

Yine yeni bir elişiyle karşınıza geldim :))
Bu ara çok hoşuma gidiyor malum kış geldi ve yün ipler ortalığa çıktı :)
Bende bunu fırsat bilip çok güzel örgüler yapmaya başladım.
Yeni yıla da az kaldı hem hediye olarak hem de kendime çeşit çeşit örgüler yapmaya başladım.
Bu sefer uzun zamandır istediğim çiçek motiflerini birleştirerek yaptığım şalımdan bahsetmek istiyorum.
Çok kolay ve pratik bir şekilde örülüyor.
Başlangıçta çiçek motiflerini yapıyoruz.
50 adet tam çiçek motifi ve 7 adet yarım çiçek motifi bittikten sonra örümcek tığ işiyle birleştiriyoruz :)

Bu kış günlerinde hem sıcak tutuyor hem de şık duruyor.

Aslına bakarsanız aranızda isteyen olursa bu şaldan yapabilirim.İstediğiniz rengi seçebilirsiniz.Ya da evde olan ipleriniz varsa bunlardan da yapabilirim.Tek renk ve ankara tiftik ipinden yapıldığında daha şık bir görüntüsü oluyor :)
Yılbaşında sevdiklerinize hediye edebileceğiniz en güzel hediyelerden biri bence.Hadi bakalım isteyen arkadaşlar olursa bana elcinhanedan@gmail.com mail adresinden ulaşabilir.Ayrıntıları konuşabiliriz :)))

10 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

eline sağlık

Handan dedi ki...

Çok güzel olmuş:-)

resim defterimm dedi ki...

Ellerine sağlık :)

Fidan Güler dedi ki...

Merhaba. Ben de yeni bir bloğa taşındım sandım. Zaten takipçinim senin :)Bu arada eline sağlık çok güzel görünüyor.

Medanşeri dedi ki...

Emeğinize sağlık, el işi konusunda pek marifetli olmadığım için hayranlıkla takip edebiliyorum sizleri sadece (:

Nazik Tpc dedi ki...

Ay ben bu şalı yapmayı çok seviyorum. :)
Ama senin ki çok göz alıcı. İpi de bir farklıymış. :)

Fidan Güler dedi ki...

Merhaba. Blog sayfamı başka bir adrese taşıdım sizin yazdıklarınız bana geliyor ama benim yazdıklarım size ulaşmıyormuş ben de kendi çapımda etkinlik düzenliyorum:) Adres, kalemderi.blogspot.com aslında takipte görünüyorsunuz ama neden öyle oldu bilmiyorum. Buradan takibe alırsanız çok mutlu olurum. Etkinliğe katılıp bloğunuzu da tanıtırsanız daha çok sevinirim:) Sanırım tüm takipçilere bu şekilde haber vermem lazım. Sevgilerimle.

Medanşeri dedi ki...

Mimlendiniz (:

GÜLENGÖRÜCÜ HOBİDÜNYASI dedi ki...

ellerıne saglık bende beklerım

Sertaç Cihan dedi ki...

Blog keşfi etkinliğinden geliyorum..Takipteyim.Sevgiler
http://serhira.blogspot.com.tr/
Bu arada şal şahane olmuş elinize sağlık :)

Yorum Gönder