8 Ekim 2014

Kış Geldi Yeşil Boyunluk Yaptım

Kış geliyor diye sizde benim gibi başlamışsınızdır kışlıkları çıkarmaya.Ben zaten yaz kış üşüyen bir tipim :)))
Neyse ki bu yıl yapacağım örgüler çok olacak sanırım :)))
Başlangıç olarak boyunluk yaptım rengine ve çabuk bitmesi beni pek bir mutlu etti.

Fosforlu yeşil renk vardı evde.Ben kışın boynuma şal ya da atkı takmayı seviyorum ve bide hastalandığımda boğazlarım şiştiği için benim için şal ve atkı vazgeçilmez bu yüzden boyunluklarda heralde bu sene göz bebeğim olacak.
Başlangıçta 44 ilmekle başladım.Ne çok kalın olması lazım nede beni bıktırması :)))
4 ters 1 düz şeklinde yaptım.neyse ki toplamda bir günde bir boyunluk sahibi oldum :)
Rengi benim çok hoşuma gitti.


Kalın şişlerle ve ipin kalın olmasından hemen ortaya çıktı :)
Bu sene ben sanırım ördüğüm aksesuarları kullanacağım.Hızımı alamadım evde parça parça kalan örgü işlerini bitirmeye koyuldum :)
Hadi bakalım sizlerde benim gibi kışa hazırlıklara başlayın :)))

8 yorum:

Pembe Kreasyon dedi ki...

Soğuğa erkeklik olmaz derler ya gerçekten öyle :) İyi olmuş boyunluğun sıcacık. Ellerine sağlık

dilek ağacı dedi ki...

Ellerine sağlık, çok çok güzel örmüşsün.Renginede bayıldım;)

gooogoook dedi ki...

Elinize sağlık, hakikaten öyle böyle derken geldi bile... Çok severim yeşil rengi... boyunluklar ise birkaç kıştır vazgeçilmez oldu gerçekten..

Nermin Güngör dedi ki...

Renk çok güzel. Boyunluk da çok güzel olmuş. Güle güle kullanın...

Neslihan Yılmaz dedi ki...

Iyi fikir boyunluk yapimi, gule guke kullan.

cam misket dedi ki...

Ülkemin marifetli hatunu yaa ^_^ Maşaallah çok güzell olmuş güle güle kullan ♥

sedef coşkun dedi ki...

ellerinize sağlık ben boyunlukları kışın çok kullanıyorum şık ve sıcak tutuyor :))

nar çiçeği dedi ki...

Renk çok hoş . Güle güle kullan ...

Yorum Gönder