9 Ekim 2014

Hüzün Sarısı Beni Mimlemiş ki :)))

Bu aralar sanırım mim havamdayım :) Sağolsun blogger arkadaşlarım beni mimliyor ben genelde kimseyi mimlemiyorum ama mimlenmek hoşuma gidiyor :))
Hadi geçelim bakalım mim sorularımıza :)

1) Müzik denildiğinde aklınıza gelen tek kelime

Kaliteli bir müzikse ruhuma dokunuyorsa kendimi ifade edebileceğim en güzel araç :))))

2)Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?

Çok fazla gürültülü bir şekilde dinlediğimde 3-5 parçada zaten hemen kapatıyorum.Evet bıktığım zamanlar oldu ama öyle uzun zaman olmadı.

3)Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz türden yani?

Sanırım bu konuda bir tek kendime aşığım :)))) Hiç öyle odama asıp onunla yatıp uyandığım hayranlığımın en üst seviyede olduğu bir sanatçı olmadı :)

4)Kitap okurken müzik dinler misiniz?

Okuduğum kitap kişisel gelişimse Vivaldi 4 mevsim dinlemeye bayılırım kişisel gelişim dışında okuduğum diğer tür kitaplarda müzik dinlemem :)

5)Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?

Karışık.Ruh halime bağlı :) bir gün klasik müzik dinlerken diğer gün arabesk bile dinleyebiliyorum :)

6)Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?

Rock hep itici gelmiştir :))

7)Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?

Hayranı olduğum bir sanatçı yok bunda da yine bencil olup kendi tarzım derim :)))

Bu güzel mim için Hüzün Sarısına teşekkürler :))) ayrıca Hüzün Sarısının kendi cevapları için buradan buyrun :)) 

1 yorum:

Hüzün Sarisi dedi ki...

cevaplar için teşekkür ediyorum, en kısa zamanda görüşmek üzere:)

Yorum Gönder