19 Ekim 2014

Hediye Seçmek Hiç Bu kadar Keyifli Olmamıştı

İster arkadaşa,ister sevgiliye,ister anneye,ister babaya vs........ herkese hediye seçmek zordur :)))
Biraz kendini yansıtsın biraz da hediye alınan kişiye göre hediye olsun diye hepimiz zaman zaman zorluk çekeriz hani :)
Hele ben hediye seçme de bayağı bir titizimdir ve karşımdakinin istediği bişey olsun isterim ama bir de sürpriz olsun isterim.
Onun iççin biraz araştırma yapıp hediyelerimi sürekli alabileceğim bir site buldum :)
Dekorhediye.com seçeceğim hediyeler için ideal bir site oldu arkadaşlar.
Özellikle doğum günü hediyeleri ve sevgiliye hediyelerde çok beğendim.
İsme özel kolyelerinde olması çok iyi oldu benim için.Fiyatı da araştırdığım sitelere göre gayet uygun geldi.
Öncelikle kendime özel bir hediye seçip daha sonra çevreyi düşüneceğim sanırım.
Geçmiş olan doğum günümü kendi kendime bir kutlayayım diyorum :)))
Sizde sevdiklerinize sizden özel bir hediye etmek istiyorsanız buradan bir göz atın derim :))))

2 yorum:

Deren dedi ki...

Ben de bayılırım hediye almaya zor oluyor seçmek ama değiyor :))

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Böyle çok hoş siteler var. Farklı seçenekler buluyoruz iyi oluyo.
Teşekkürler paylaşımın için :)

Yorum Gönder