7 Ekim 2014

Hanım Kız'dan Mim'im Var :)))

Sevgili Hanım Kız blogu beni bayramda mimlemiş benim içinde sürpriz oldu uzun zamandır Bir mim yapmıyordum :)))
Geçelim Mim'e :)
                            -Bu aralar hayatında neler oluyor, seni nasıl etkiliyor bu olaylar?

Bende anlamış değilim aslında neler olduğunu.Önceliğim şuanda aşk'ın hastahane koşturması ve ona sigara bıraktırma yöntemlerim.Bakmayın Ona bıraktırmaya uğraştığıma kendimde bazen kaçırıyorum sigaranın ölçüsünü :)
Bunun dışında bir koşturmacadır gidiyor.Evdeyim bu ay kendimi örgü örmeye adayabilirim ve yaptığım örgü çeşitlerini görebilirsiniz :)

-Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?

Hayatım benim için önemli tabiki herkes gibi.Ama bu aralar gerçekten yıldızımda bir sorun var düşük ilerliyor :)

-Kendini bir kenara çekip, düşündüğün oldu mu?

Çok fazla düşündüğüm oluyor evet.Ne yapıyorum nereye gidiyorum ne için yaşıyorum duygularım hayatım hepsi böyle enteresan ilerliyor.Bunalımamı girdim acaba diyorum kendi kendime ama ben öyle bunalıma girip günlerce aylarca o modda gidecek biri değilim ver elime komedi sana istediğin rolü çıkartayım :)))))

-Nefret duyduğun bir alışkanlığın var mı?

Olmaz mı ya olmaz mı ?
Çok fazla herkesi kendim gibi görüyorum herkesin herşeyine yardım etmek istiyorum bir işin ucundan tutayım diyorum  her ne kadar hep kendim zarar görsem de akıllanmıyorum.Bu bende alışkanlık olmuş yapmazsam huzursuz oluyorum.
Hee bide sigara alışkanlığım var :)))))

-Bu hafta içinde neler yaşadın?

Her hafta bende atraksiyon mevcut.Mesela Aşkla bir didişme yaşadım.Aşkla Minik bebeğimizle güzel bir kahvaltı yaptım.Sinemaya gittim :))))
Sinemaya hem ailemle hemde Aşkla gittim.
Örgü ördüm ve bir boyunluk bitirdim :)))
Öyle gel git duygular yaşamadım yada kötü şeylerde yaşamadım çünkü evden çok fazla çıkmadım :))))

-Hayat...

Bir insan olarak verilen en güzel hediye...Ama bazen bu hediyeyi iyi değerlendiremiyormuşum gibi geliyor.

-Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını hissediyor musun?

Uğradım evet çok fazla alınganlığım başladı.Her şeye alınır oldum.Biri bir kelime diyecek ve ben kabuğuma çekilecek moddayım.

-Hayattan beklentilerin neler?

Bu aslında çok riskli bir şey.Ben ne hayatımda ne ikli ilişkilerimde nede insanlarla olan düzenimde bir beklenti içine girmem.Bana göre bir beklentin olursa onu alamazsan hayal kırıklığı olur.Bu daha üzücü gelir o yüzden hayattan bir beklenti değilde kendimde olanları değerlendirmem gerekiyor.Sonuçta ben hayata ne verirsem ne katarsam bana onu sunar diye düşünüyorum.
Onun için önce kendim  kendime kendimden ne bekliyorum sorusunu sormam lazım :))))

Teşekkürler Hanım Kız bu mim için biraz kendime geldim :)))))))





4 yorum:

Buralı Olmayan dedi ki...

Hazır eşinize sigara bıraktırma çalışmalarınız varken siz de bırakma çalışmalarına dahil olsanız ya :)) Örgüleri merakla paylaşmanızı bekliyorum bir örgü sever olarak :)) Bir de minik bir düzeltmem olacak takıntılı bir dilbilimci olarak :) Hastahane ve pastahane kelimeleri uzun zamandır hastane ve pastane olarak kullanılıyor.
Sevgilerimle...

Hanım Kız dedi ki...

Canimm severek okudum yanitlarini :) ilk aklima gelenlerden biri sen oldun seni de mimledim :) Hayat sana bol bol mutluluk getirsin :)

Neslihan Yılmaz dedi ki...

Ya bu mim ne guzel birsey. Beni hic mimleyen olmadi ;)

Rakhaef Kefren dedi ki...

Güzel bir mim olmuş, yalnız meslekten ötürü müdür bilmem; ama şu sigara olmayaydı iyiydi. Biraz moral bozmak gibi olacak; ama şu an ne kadar büyük bir sorunun sizi beklediğini anlatmak amacıyla şunu söyleyeyim. Ülkemizde akciğer kanseri son yıllarda o kadar hızlı bir artış gösteriyor ki. Ama bunun en büyük sebebi sigara. Ha bunu zaten biliyorsunuzdur; ama şunu bilmiyor olabilirsiniz. Pasif içicilik neredeyse aktif içicilik kadar tehlikeli. Allah korusun çocuğunuza böyle bir gelecek sunmak ister misiniz ? Olaya böyle de yaklaşın, o zaman o sigara mereti size ne kadar da iğrenç gelecek göreceksiniz.

Yorum Gönder