25 Ekim 2014

Clutch Çantam Var Artık

Bu aralar yine alışveriş modundayım herşeyi almak istiyorum :)
En güzel alışverişlerimden birini de Jellypack 'ten Clutch alışverişi yaptım.

Jellypack sitesinin sahibi Ezgi Hanım gerçekten çok ilgilendi benimde sağolsun soru sorduğumda birebir ilgilendi :))))
Eh gelelim benim modelime.Bu sene herkeste bir puantiyedir gidiyor bende bu akıma uydum özellikle içinin genişliği benim gibi bavul tarzı çanta kullananlar içinde kolaylık olsa gerek bir davette filan :)
Genel olarak aslında bu tarz çantaları pek kullanmıyordum ama Jellypack Clutch lar çok hoşuma gitti.

Birbirinden güzel desenleri var.
Hem görsel olarak hemde kullanım açısından harikalar.
Sanırım modaya ayak uyduruluyor.
Ayrıca laptoplar içinde yine aynı tarz ürünleri rahatlıkla bulabileceğiniz bir yer :))
Daha fazla ürün seçeneği için buradan bakabilirsiniz.



3 yorum:

Deren dedi ki...

Modelini çok beğendim güle güle kullan

biricit conus dedi ki...

gulegule kullan canım cok guzelmıs :)
bu arada ödülledim seni:)

Maria Ruj dedi ki...

Bayildimmmmmmm cok güzelmiş güle güle kullanınnn :)

Yorum Gönder