10 Ekim 2014

Cem Yılmaz ''Pek Yakında'' İzledik

Ah ah bayram geldi bitti ama ben anlayamadım bayramı :(
Eski bayramlar yok çocukluğumun bayramlarındaki heyecanım hiç yok.Hal böyle olunca bizde attık ailece kendimizi sinemaya.

Bayramın ikinci günü Cem Yılmaz Pek Yakında isimli filmine gittik.
Oldum olası severim Cem Yılmaz'ın filmleri ve gösterilerini.Çünkü çok gülüp eğlenebiliyorum.
Geleyim filme.Aslında duygusallık ve komedi içiçe.Ben kitaplar ve filmler hakkında pek yorum yapıpta takipçilerimi etkilemek istemiyorum.
Genel olarak hem komik hem de duygusal.Aslında hayata geçirdiğimizde böyle olmalı diyebiliriz.
Özellikle başrol oyuncusu Cem Yılmaz'ın Zafer tiplemesi aslında hayatımızda olan insanlar ve bu insanların azda olsa örnek alması gereken bir karakter.
Beni en çok etkileyen sahnesi Zafer'in eşi Arzu'nun mutfakta Zafer'e sorumsuzluğundan bahsederken ki Zafer'in masumluğu.
Bence hiç vakit kaybetmeden hemen sinemanın yolunu tutun derim.
Şimdiden size de iyi seyirler....

1 yorum:

audrey dedi ki...

Ben de çok beğendim filmi absürd ama güzeldi :)) şahanın o şalak filmlerine 10 basar ..

Yorum Gönder