22 Ekim 2014

Başıma Gelenler

Bir haftadır doğru düzgün buralarda yokum belki de farkedilmiştir.Şöyle ki önce mail adresim saldırıya uğradı,en azından ben bunu böyle tanımlıyorum.Sonrasın da blogumda bulunan bütün resimlerim gitti.Mail adresimi çaldılar üstüne bir de blogumu kaybetme korkusu yaşadım.
Neyse ki bir şekilde halletmeye çalıştım ve sonuçta mail adresimi geri aldım ve resimlerim de geri geldi.
Ama bir süre daha mail adresimi kullanmayı düşünmüyorum şimdilik kardeşimin mail adresini kullanıyorum.Çünkü her ihtimale karşı sanırım iyi bir önlem almam gerekecek.
Beni en çok üzende blogumdaki resimlerin hepsinin gitmesiydi.Hatta tek tek nette bulup tekrar eklemeyi bile düşündüm mail adresimi geri alıp girdiğimde resimler tekrar yerine geldi
Sıkıcı ve üzücü bir hafta geçirdim ve bütün emeğimin bir anda gideceğini düşünmek kadar kötü bişey yoktu.
Durup dururken insanlar ne diye böyle saçmalıklarla uğraşır bilmiyorum açıkçası :((
Neyse bir sürü yazı birikti Dostlar.
Bu hafta neler yaptığımı bol bol anlatacağım :)

11 yorum:

lifeof yasmina dedi ki...

çok geçmiş olsun, var böyle dengesizler...

Persephone dedi ki...

Çok geçmiş olsun... Şifreni bir büyük harf ve bir karekter ekleyerek yenilersen bir daha kırma şansları azalır... Bu tür şifreler zor kırılır... Sevgiler...

Pembe Kreasyon dedi ki...

Canim cok gecmis olsun benzer bir olay yasadim ben de ve butun resimlerim gitti. Sen sanslisin Benim butun yayilarim gitti ve teniden yazmaya basladim. Eski okuyucu hala yakalamis degilim. Tekrar gecmis olsun

Melis Çakır dedi ki...

çok geçmiş olsun. benimde başıma geldi buna benzer birşey ve blogumu kaybettim, yeniden başladım herşeye. o yüzden seni iyi anlayabildiğimi düşünüyorum. umarım bir daha böyle birşey yaşamazsın..

reyhane dedi ki...

Çok geçmiş olsun

tatlı kedi quen dedi ki...

geçmiş olsun cnm. benimde başıma geldi. yazılarım resimlerim takipçilerim gitti. şimdi yeniden başladım.

Jale güney sun dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Nasıl olabiliyor böyle şeyler? Çok korktum şimdi .(

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

geçmiş olsun:((

Gözde Yaşar Altunbaş dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, emek hırsızlığını ve boş işleri seven öyle çok insan var ki..

Pamuk Prenses dedi ki...

Ödülün var :) :*
http://pamukprensesmelie.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulum-var-benim-3.html

Mor Hastası dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım sen instagramda falanda kaybolunca kendin gittin sanıyordum ben

Yorum Gönder