4 Eylül 2014

Sensodyne True White ile #gerçekgülüş

Merhaba,
Son zamanlarda popülerliğini gün geçtikçe arttıran #selfie modasına bir yenisi daha eklendi #halfie! Sensodyne ile #gerçekgülüş'e var mısın?
Güzelliğimizin en önemli parçalarından biridir aslında dişler, konuşurken, gülerken hatta fotoğraf çekilirken ön planda hep onlar... Eğer dişlerimize güveniyorsak gülüşlerimiz daha da bir anlamlı olur, hatta daha içten. Özgüvenimizin bir parçası olduğu gibi, aslında sağlığımız için de iyi bakmakta zorunlu olduğumuz kaçınılmaz bir gerçek. Ben de inanılmaz hassas dişlere sahibim, sıcaktan ve soğuktan ciddi derecede etkileniyor ve sızlamalar yaşıyorum. Bu nedenle diş macunumu seçerken hem çok hassas davranıyor, hem de diş hekimi tavsiyesi alıyorum. Sensodyne True White diş macunu hem hassas dişlere rahatlık sağlıyor hem de oluşan küçük lekelerin giderilmesi ve önlenmesine yardımcı oluyor. Ama özellikleri bunlarla sınırlı değil; devamlı kullanım ile dişlerin kendi beyazlığına ulaşmasını sağlıyor.
Peki ya diş etleri? Aslında çoğu zaman geri planda tuttuğumuz, önemini dahi farketmediğimiz diş etlerinin ağız sağlığımız açısından ne kadar önemli olduğunu biliyor muyuz? Sensodyne True White diş eti sağlığında da bir o kadar iddialı. Diş beyazlatıcı özellik taşıyan ürünlerin aksine Sensodyne True White 10 kat daha az aşındırır, böylece gönül rahatlığıyla kullanım olanağı sunar.
Sağlıklı gülüşler için düzenli kullanım ile bembeyaz dişlere ve ferah bir nefese sahip olabiliriz. Ayrıca bunun için kahve ve çay gibi sevdiğimiz lezzetlerden de kaçmamıza gerek yok. Ama benim için en güzeli buz gibi suyu gönül rahatlığı ile içebilmek.
Herkese #gerçekgülüş ler dilerim :)

İçerik: www.tugbasatelier.com
Bir boomads advertorial içeriğidir.

1 yorum:

SELİN Toy dedi ki...

merhaba ben ters1köşe blogu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylerin yer'de Aldığı bloğuma Bir süredir yazıyorum.benim bloğuma da beklerim :) selfie akımı o kadar çok kişi tarafından destek gördükü (bende dahil) başka akımlara da öncelik yapması kaçınılmaz dı :)bu yüzden let me take a halfie. :))))))))

Yorum Gönder