18 Ağustos 2014

Sans Soucis Aqua Clear Skin - Akne Sivilce Karşıtı Stik

Selam Canlar ;
Musmutlu haftalar olsun herkese :)))
Bugünler de ısrarla kullandığım sivilce karşıtı ürünümden bahsetmek istiyorum sizlere.Daha öncesinde Sans Soucis ürününden ve yeni cilt bakım ürünlerinden bahsetmiştim.Bu seferde sivilce karşıtı ürününü anlatmak istedim.
Biz bayanlar yok adet dönemi,yok çekirdek,yok stres derken istemediğimiz sivilcelerle uğraşmak zorunda kalırız.Özellikle benim son iki aydır hiç çıkmayan sivilcelerim çıkmaya başladı.Beni görüntü olarak çok rahatsız ediyor.Bide rahat durmuyorum oynuyorum.Sanırım iyi bir cilt bakımına ihtiyacım var :)))
Çıkmaya yeni başlayan sivilceleri kurutmak için ve sivilce oluşumunu engellemek için yeni bir ürün kullanmaya başladım.Gerçekten de başarılı sivilce konusunda :))))

Sans Soucis sivilce karşıtı stik öncelikle tamamen acil yardım ürünü.Sivilce ile oluşan kızarıklık,tahriş ve iltihap sürecine karşı savaş halinde :)))
Temizlenmiş cilt üzerinde sivilcelerin olduğu bölgeye uyguluyoruz.Kullanmadan önce çalkalamalıyız ki içeriğindeki aktif maddeler aktifleşsin.Zaten ürünün kendi fırçası var ve sorunlu bölgeye fırça yardımı ile uyguluyoruz.Uyguladıktan sonra zaten beyaz bir görüntü oluyor küçük sivilcelerin üzerinde.Kuruduktan sonra hemen temizlemiyoruz.Ben öylece bırakıyorum.
Ama sonuç gerçekten iyi çünkü hafif kabarmaya başlayan sivilcemin üzerine sürüp bıraktıktan sonra ertesi gün sivilcemin üzerinde yeller esiyor :)))) Ben şuanda küçük boyunu kullanıyorum.Normalde 5ml.
Etkin maddeleri ; Piroctone olami,zinc oxide,ısopropyl alcohol,papatya özü,calendula özü..
Küçük bir araştırma yaptığımda iltihap kurutmayı ve onarım sağladığını öğrendim..
Sans Soucis Akne sivilce karşıtı bu ürünü çantamda yerini aldı.Sanırım bir süre beni idare eder.Ben şimdilik küçük boyunu kullanıyorum.
Hadi bakalım sivilcelere savaş açtım :))))

6 yorum:

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Bu muhteşemmiş ,son günlerde benimde aniden beliren sivilcelerim çok var :((

Bak Bu Harika dedi ki...

ilk defa duydum bunu, not aldım. Ben de bloğuma beklerim.

www.bakbuharika.com

Handan dedi ki...

Oğluşum ergenlik çağında , onda denemek gerek, not alayım bir kenara:-)

kitap eylemcisi dedi ki...

bu ilginç bir şey , etkiliyse kesin alınır , teşekkürler...

Öznur Özdemir dedi ki...

Genel olarak temizleme,peeling gibi günlük cilt bakımımı yapıyorum fakat daha önce sivilcelerim için buna benzer ekstra bir ürün kullanmadım.İlk kez kullanıcak birine tavsiye eder misiniz?

Esra Hanedan dedi ki...

rahatlıkla kullanabilirsin :)

Yorum Gönder