22 Ağustos 2014

Krauterhof Anti-Cellulite Gel

Daha öncesinde bu tarz bir ürüne yer verdiğimi hatırlamıyorum ama bu ürünün herşeyi hoşuma gitti.
Kokusu,yapısı,etkisi herşeyi dört dörtlük diyebilirim.Şöyle ki aslında bu tarz ürünlere pek inancım olmazdı ama Krauterhof Anti-Cellulite Gel tüm duvarlarımı yıktı.


Öncelikle normal jel kremmiş gibi geliyor.Selülitli bölgeye sürdükten bir kaç dakika sonra cayır cayır yanmaya başlıyorsunuz :))))
Etki gerçekten başarılı yani şöyleki aslında daha önce kilolu olup daha sonrasında verilen kilolardan ötürü küçük küçük ciltte selülitler oluşmuş oluyor.En azından benimkiler öyle.Çok fazla bir selülit görünümüm yok ama yine de denemeye değer dediğim bir üründü.
Neyse ki bir ay önce düzenli olarak hergün sürmeye başladım.Sürer sürmez yanma ve ısınma hissi oluştu.Korkmayın saatlerce sürmüyor.10-15 dakika kadar bu his devam ediyor.Bu arada jeli sürdüğümüzde iyice masaj yapıp yedirdiğimizde sanırım etkisi daha çabuk olur.
Sürdükten hemen sonra ellerimizide yıkamamız gerekiyor.Yoksa benim düştüğüm hataya düşersiniz ve ellerinizinde yanmasına sebep olabilirsiniz.
Bir ay sonunda gözle görülür bir etki mevcut.O küçük selülit görünümümde ciddi derecede iyileşmeler gözlemledim.
Krauterhof Selülit gel içerisinde cafein ve carnitin içeriyor bu da lipotik bir etki sağlıyor yani yenilenmeyi sağlıyor.Yanma ve ısınma etkisiyle beraber termo etki yapıp kremin daha çok emilmesini ve deri altında oluşan küçük yağ hücrelerini parçalanmasına yardımcı oluyor.
Ayrıca spor yaparak ürünü kullandığınız da daha çabuk etki edebilir.Ben son bir haftadır evde bisiklet kullanıyorum ve kremi sürüp bisikletin tepesine geçiyorum.Bu şekilde o yanma hissi de çok uzun sürmüyor.
Bende bir 250 ml bitti :)))) Aslında bide klasik bir işlem olan strechleme sistemi de kullanılabilir diye düşünüyorum.
Ürün eczaneler,internette ve kozmetik marketlerde 24-40 tl arası satışı yapılıyor.Sanırım bir 250 ml daha kullanmam gerekebilir.Her ne kadar görüntü gözle görülür şekilde değişmiş olsa da bir tane daha kullanıp kendimi garantiye almam hiç fena olmaz diye düşünüyorum :))))))
Hadi bakalım selülitlerle savaşmaya başlayın :)))))

2 yorum:

Kadın ve Kozmetik dedi ki...

Bende ilk sürdüğümde biraz fazla yoğun sürmüşüm. Bu kadar sıcaklık vereceğini düşünmedim. 5 dakika sonra evde koştururken buldum kendimi. :)

Ben de güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum. Yazın değil kışın kullanacağım sanırım. Yoksa o sıcaklığa dayanamıyorum tatlım. :)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Denemeye değer sanırım. Bilgi için teşekkürler.

Yorum Gönder