19 Ağustos 2014

Bliss Triple Oxygen Cleanser- Enerji Veren Yüz Temizleme Köpüğü

Ah şu makyaj ve yüz temizliği,ne kadar da önemli aslında.
Ben genel olarak makyaj yaptığım günlerde mutlaka cildimi temizlerim,diğer günlerde ise kullandığım Bliss ürünüm muhteşem.
Özellikle sıkmalı ambalaj ve köpük olması benim için ideal.
Karma ve hassas bir cilde sahibim.Hal böyle olunca çok fazla seçici oluyorum.Bu aralar kuruya dönüyor cildim.Bu yüzden de cildime kullandığım her ürüne çok dikkat ediyorum.

Bliss Triple Oxygen Cleanser, harika bir ürün.Temizleme işlemini gerekten cildiniz de hissediyorsunuz.Cildi temizledikten sonrada oluşan etki gerçekten başarılı.Hafif kokusu da tercih etmeme sebep.

Cildimi yıkadıktan sonra sonra cildime yaptığı etki çok hoşuma gidiyor sanki cildim nefes alıyormuş gibi geliyor.Ayrıca köpük olması kullanım açısından kolaylık sağlıyor.Normal yüz yıkama jel yada köpükleri gibi değil.Cildin canlandığını hissedebiliyorsunuz.Ayrıca yenilemeyi de sağlıyor.
Günlük makyaj temizliğimde ve her gece yatmadan önce temizliyorum cildimi.Çok memnun kaldım sanırım bu üründen kolay kolay vazgeçemeceğim.
İçeriğinde ki amino asitler ve peptidler cildin yenilenmesine ve canlanmasına etki ediyor.Yağsız bir yapı da olduğundan her tür cilt tipi de rahatlıkla kullanabilir.
Daha iyisini bulana kadar temizleme köpüğüm Bliss :)))))

5 yorum:

poiesisss dedi ki...

aynı cilt tipine sahibiz;) hem karma hemde kuruya eğilimli nasıl oluyor anlamıyorum ama tam olarak aynı dertten muzdaribim :) en kısa sürede denemem lazım o halde bu ürünü...

Neslihan Yılmaz dedi ki...

İyiki geldin bloguma ben daha yeniyim ve ne beni kimse tanıyor ne ben kimseyi. Yorumun içinde tesekkürler. İadeyi ziyaretim bundan sonra baki takipteyim;)

loveandsmile dedi ki...

Köpük ürünleri seviyorum... gerçi ben çok az şey kullanıyorum. çok sık da makyaj yapmam siz epey meraklısınız makyaja bakıma..ne güzel özeniyorum ama çocukdu işdi başka coşkularımdı fazla vakit ayıramıyorum :)
bloguma ben de beklerim..sevgiler..

Meriç irem Altıntepe dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu tesadüfen keşfettim,postlarınız çok güzel çok yararlı ilgi alanlarımız benzediğinden severek takibe aldım.

Bana da beklerim

http://miacahayat.blogspot.com.tr/

Sevgiler!

White Pearl dedi ki...

Temizleme köpüğü tarzı ürünleri de bir ben sevemedim galiba :)

Yorum Gönder