11 Ağustos 2014

Arkamdan Konuşulmasını Sevmem Ne Varsa Yüzüme Söylenmeli

Aslında çok uzun süredir yazmak istiyorum bu konuyu ama bir türlü fırsatım olmadı.Bayram tatili,sevgiliyle gezmeler,kitap okumalar falan filan derken fırsatını bulamadım :)
Yapı olarak aslında herkesle uyumluyumdur.Tanıyanlar bilir,hemen hemen her ortama ayak uydurmaya çalışır,sürekli gülüp eğlenir,sıcakkanlı bir insanımdır işte :))))
Bunların yanında en sevmediğim şey arkamdan konuşulmasıdır.Şöyle ki kendimde kimsenin arkasından konuşmayı sevmem.Zaman zaman arkadaşlarımın dedikodularını dinlerim ama yeri geldiğinde de birinin hakkında bişey düşünüyorsam uygun bir dille anlatmaya çalışırım.Aynı şekilde benim arkamdan konuşulduğunu duyduğumda da ona göre gardımı alıp kendimi korumaya geçerim.
Aynı Cem yılmaz 'ın dediği gibi ''Beyni yok fikri var''.Madem fikrin var gel yüzüme söyle.Olmayan beyni biraz çalıştır yani....

Aslında büyütülecek bir konu mu bilemiyorum.Eğer hakkımda benimle alakası olmayan laflar dönüyorsa ve ben bunları bir başkasından öğreniyorsam kimse kusura bakmasın arkamdan konuşan kim olursa olsun siler atarım.
İster yakın dost olsun isterse beni tanımayan ama hayatımda olmak isteyen bir arkadaş olsun inanın umrumda olmaz.Çünkü bana göre arkamdan başkasına konuşan her kimse benim yakınımda olmaması gerekir.
Yakın zamanda böyle bir şey yaşadım.Kırıcıydı.Arkamdan konuşulmak yerine bana ulaşabilecek,benimle iletişim kurabilecek birinin hakkımda ileri geri sağda solda konuşacağına gelip karşıma konuşmasını yeğlerdim.konuşmak isteyip sonra da hala arkamdan iş çevirecek şekilde davranılması da doğru bişey değil.
Konuyu bilip bilmeden atıp tutarak insanların hakkında konuşmak çok kolay.Ya da bir şeye sebep olan insanları da yargılamak çok kolaydır insan oğluna.Halbuki arkamdan konuşup hakkımda soru sorulacağına bana açılıp söylense daha net bir sonuca varabilirler.Ama maalesef ki insanların çoğu insanların arkasından saçma sapan dedikodu çıkarmayı sever.
Eh hal öyle olunca neden hakkımda prim vereyim ki insanlara siler atarım.Hem de hiç geriye bakmadan.
Hala konuşulduğunu hala alakasız insanlara anlatıldığımı biliyorum hala konuyla hiç bir ilişiği olmayan insanlara hakkımda yapılan yorumlar yapıldığını da biliyorum.Çünkü benden başka konu kalmamış gibi kendi çapında kendini haklı görerek bir dünya laf kalabalığı yapmak sadece anlık rahatlama hissi veriyordur.Bence biraz toparlanması lazım bu insanların aklını başına toplayıp haksız yere insanlar hakkında düşünceler edinmemesi lazım.Beni tanıyormuş gibi yapıpta numara yapmamaları lazım.Hakkımda bişey olduğunda karşıma geçip konuşmaları lazım.Arkamdan konuşupta benim yapmayacağım şeyleri düşünmemeleri lazım.
Amaaa ne yazık ki insanların saçmasapan hırsları ve fikirsizce düşünüp konuşmaları var hayatımızda.
Herkesten bir ricam bana ulaşmanız o kadar zor değil bir mail kadar yakındayım aslında.Sormak istediğiniz  ya da gerçekten hakkımda söylemek istediğiniz bişey varsa benimle iletişime rahatlıkla geçebilirsiniz.
Eleştirilere açığım,her bir cümlenin mutlaka beni iyileştirecek yanı vardır gibi düşünürüm kendimi düzelteceğim yeni şeyler öğrenebilirim.Fikirlerinize açığım,her fikir yeni bir fikri çıkarır ortaya.Kusura bakmayın ama hakkımda asılsız yorumlara açık değilim.Üç beş insanın kışkırtmasıyla o tepkilere bakıp farklı yollara başvuracak  biri değilim.Bu yüzden etrafımdakiler de böyle olmamalı.
Arkamdan konuşup kendini haklı görenlerde kusura bakmasınlar sizin benim hayatımda yeriniz olmadığını biraz geç öğrendim ama öğrendim işte.
Hayatın öğrettiği her yeni şeyi de seviyorum.Çünkü yanımda kim olması gerektiğini kimlerin benim hayatımda yeri olacağını çok iyi belirliyor.
Umarım kendimi iyi bir şekilde anlatabilmişimdir Can'lar.Görüşmek üzere :)))


10 yorum:

audrey dedi ki...

Esracım bu arada merak ettim instagram hesabına ne oldu??

Esra Hanedan dedi ki...

kapattım canım sildim komple kızdım bir dünya şeye bundan sonra bir tek blogumla ilgileneceğim :))

Hanım Kız dedi ki...

Takma kafanı sen bunlara... Sevdiceğinle hayatını yaşamaya bak :) Bi gün bi baktım aa kırık şemsiye yok instagramda gitmiş... Üzüldüm ne yalan söyleyeyim... Böyle arkadan konuşan insanları toplayıp hepsini denize dökeceksin :D

Esra Hanedan dedi ki...

:))) yok yok takmıyorum zaten.herkes ederi kadar alır alacağını :)))
evet canım kızdım sildim hesabı böyle çok daha rahatım :))))

biricit conus dedi ki...

benimde en cok sinir olduğum sey arkadan konusulması. gelip yuzune diyemedikleri icin bunu yapıyorlar cunku yuzune soylese ic yuzu cıkacak alacak cevabını.Allah bunları uzak tutsun bizden. bende yakın zamanda benzerini yasadım en yakınımdan hemde bosver hic kafana dahi takmana gerek yok bide dost gibi gorunmeleri cok enteresan yazıklar olsun boylelerine.

tatlı kedi quen dedi ki...

çok canını sıkmışsın cnm. insanlar böyledir. yüzüne söyleyemediğini arkandan konuşur. asıl kabahat arada laf taşıyanlarda. boşver bence.

Esra Hanedan dedi ki...

ben artık kişiliği bozuk diyorum öylelerine canım :)

Esra Hanedan dedi ki...

aslında laf taşımak değil gayri ihtiyari kulağıma geldi bu hepsinden kötü :(

burcu aydın dedi ki...

Tatloş böyle insanlara ben sadece acıyorum.
Zavallı geliyorlar bana sonra derinlemesine düşününce o insanların eşine dostuna üzülüyorum.
Daha derinleştirince çocuğu varsa onlara yoksa da olacak çocuğuna üzülüyorum.
Düşünüyorum da bu insanlar nasıl bireyler yetiştirebilirler.
Allah bize konuşma yetisi vermiş ama bunu kullanmak içinde beyin vermiş.
Demem o ki kendini bu tarz insanlar, laflar, konuşmalar vs için çok fazla üzmemeye çalış.

sevgiler.

Beyaz Sır dedi ki...

Evet ben de instagram hesabını bulamayınca şaşırdım, bir koşu geldim bloga hayırdır inşallah diye? Blog ortamı gerçekten instagram dünyasına göre daha samimi. Insanlar iki yüzlü değil burada. Ama yine de keşke kapatmasaydın, ben de üzüldüm.

Yorum Gönder