1 Ağustos 2014

1.Yaş Çekiliş Sonucu

Kırık Şemsiye 1.yaşını kutlarken güzel bir çekilişle karşınızdaydı Canlarım :)))
Yine koca bir liste oldu listeyi paylaşmak istedim ama ek haklar ve zorunlu şartlardan dolayı ekrana sığmadı kocaman bir liste oldu :)))
Artık sene de bir yada altı ayda bir çekiliş yapmayı düşünüyorum.Çünkü hediyelerimi toplayıpta çekiliş yaptığımda kazanan kişiye daha avantajlı oluyor gibi geldi. :))))
Bayram tatilidir falan filan derken yayınlayamamıştım sonucu :))
Öncelikle her çekilişimde olduğu gibi bütün katılan arkadaşlara teşekkür ederim.Emek verip hepiniz linklerini paylaştınız ve kırmayıp beni takibe aldınız.Hepinize gerçekten çok çok teşekkür ediyorum.
Direk sonuca geçmek istiyorum.
1.Yaşımın çekilişi kazanan kişi random sonucuyla aldım.Bilgisayarımdaki ufak tefek problemlerden dolayı resim ekleyemedim random sonucu ile ilgili fakat gönlünüz rahat olsun.Hatta gözümden kaçan olur diye her katılımcıya kendimde ek 1 hak ekleyerek listemi oluşturdum.

1.Yaşın çekilişini kazanan talihli Emel Soyugenç oldu.Kendisine katılımı için ayrıca teşekkür ederim.
Tarafıma iki gün içerisinde mail yoluyla ulaşırsa hediyelerini kendisine ulaştıracağım.Aksi halde çekilişi tekrar yapmak zorunda kalacağım :)
Kendinize iyi bakın Canlar ve takipte kalın güzel sürprizlerle buralarda olacağım :)



4 yorum:

Amigurumi Aşkına dedi ki...

Cok sansli Emel hanim,tebrik ediyorum :)

Beyaz Begonvil dedi ki...

http://beyazbegonvil.blogspot.com/2014/08/blog-kesif-etkinligi-i-beyazbegonvilde.html
Merhaba blogumda blog keşif etkinliği yapıyorum sizde katılarak blogunuzun tanıtımını yapabilirsiniz.

NarÇelen dedi ki...

yaaaaaaaaaaaa kaçırmışım çekilişi :((
neyse, hayırlı olsun kazanan arkadaşa..

Pelin Toy dedi ki...

Merhabalar blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım :) Çok güzel bir etkinlik oldu gerçekten bu sayede bir çok blogu keşfetmiş oluyoruz :) Çok güzel bir blogunuz var . bana da beklerim :))))
http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

Yorum Gönder