27 Temmuz 2014

Teşekkür Postu :)

4 gün öncesinde Kırık Şemsiyenin aşık olduğunu sizlerle paylaşmıştım.Benim için gerçekten güzel bir şey.
Aşık olunca hayatınızda ki herşey kendiliğinden rayına giriyor.Daha bir pozitif bakabiliyorsunuz :)))
Bu postu yazmamın sebebi de aslında takipçilerimden aldığım olumlu ve güzel yorumlardı.Yorumlarınızla gerçekten beni mutlu ettiniz çünkü bu zamanda aşık olanın yanında pek kimse olmuyor :)))
Hepinize ve bütün yorumlarınıza tek tek teşekkür etmek istedim ama en iyisi bu şekilde yapmam daha iyi olacaktı.
Yorum yapan tüm arkadaşlara gerçekten teşekkür ederim.Çünkü aşık olmanın güzel bir şey olduğunu bir kez daha anladım.İyi dilekleriniz beni çok mutlu etti.
İçimde tarifi olmayan heyecanlar mevcut :))))
Gelişmeleri isteyen bir takipçimde vardı ve merak etme canım onları da ilerleyen günlerde paylaşacağım :)))
Belki de bir bakarsınız 2015 yılına evli girerim :)) Vaktimiz geldi artık :)))))
hepinize gerçekten tekrar teşekkür ederim yanımda varlığınız hissettirdiğiniz için :))

4 yorum:

Ebru Taş dedi ki...

Çok mutlu olursunuz inşallah mutlu olduğunuz yazınızdan bile belli kii ♥
Sizi tanımıyorum ama okurken mutlu oldum adınıza :))

ecefobi dedi ki...

çok mutlu ol... her anın keyfini çıkar... :)
sevgiler

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler kızlar :))

burçin başak dedi ki...

Gerçekten içten bir yazı olmuş, mutluluklar dilerim, umarım her şey gönlünce olur; )

Yorum Gönder