11 Temmuz 2014

Muhteşem CC Krem Sans Soucis

Geçen haftalarda firmamıza yeni gelen marka eğitimindeydim.İş yoğunluğum biraz fazla bu aralar bu yüzdende birikti yazılarım açıkçası :)))
Son iki aydır denediğim Sans Soucis CC kremden bahsetmek istiyorum.
Ben fondöten kullanmıyorum dolayısıyla BB ve CC kremler benim kurtarıcım.


Bir çok BB ve CC krem kullanmama rağmen son iki aydır kendi markamız olan Sans Soucis marka CC krem kullanıyorum ve acayip memnunum.
Diğer BB ve CC kremlerden farkı gözle görülür bir şekilde.
Öncelikle Sans Soucis markası Almanya 'ya ait ve Baden Baden maden suları bütün ürünlerinde kullanılıyor.
CC kremine gelince ;
Yaşlanma karşıtı anti aging etkili
Kızarıklık ve ince çizgilerde kapatıcı
20 spf güneş koruyucu
Cilt tonu dengeleyici
Nemlendirici özelliği ve fondöten yerine kullanılacak ideal bir ürün.

Tabi yüzünüze kullanacağınız miktar çok az olmalı çünkü minicik kullandığınızda yeterli oluyor.Ben biraz fazla sürmüş oldum :)))


Açıkçası bir çok denediğim üründe topaklanma oluyor gün içerisinde ama Sans Soucis CC kremde böyle bir problemle karşılaşmadım.
Ben makyaj altı olarak kullandığımdan herhangi bir kapatıcı kullanmıyorum çünkü bütün işi CC kremim yapıyor.
Henüz deneme fırsatınız olmamıştır bu ürünü ama mutlaka deneyin derim.Bu arada kokusu da muhteşem.Normal BB ve CC kremler gibi değil.
Ayrıca Sans Soucis CC kremler iki çeşit.
Biri normal ciltlerde kullanılabilecek bir ürün çünkü cildin rengine göre renk tonu alabiliyor.Diğeri ise hafif yeşil renkte bu da ciltte kızarıklıkları olan ve kılcal damarları yüzeyde olan ciltte kapatıcı etki ve kızarıklığı almaya yarıyor.
Bazı ürünler bazı ciltlerde sivilcelenme yapar ama bu üründe böyle bir sorun da yok.Benim cildim hassas olmasına rağmen hiçbir yan etki ile karşılaşmadım aksine nemlendirme özelliğiyle cildimde gün boyu nemlilik sağlıyor.
En kısa sürede denemenizde fayda var.Sans Soucis diğer ürünlerini tanımak isterseniz takipte kalın :)))
Henüz Türkiye 'de yeni bir marka ama Dünyada 25 yıldır mevcut.Bu markayı da seveceğinizden eminim :)))

4 yorum:

Meral gümüş dedi ki...

BB den sonra CC çıktı, iyikide çıktılar, hem nemlendiriyor, hep kusurları kapatıyor:) güzel yazı olmuş canım :) benım sayfama da beklerim :)http://meralgumus.blogspot.com.tr/

Nermin Güngör dedi ki...

İadeyi ziyaret için geldil ve bloğunu takip listeme ekledim. Blog sayfan çok hoş. Artık sık sık ziyaret ederim. Sevgiler.

TarifDenince TubaKacarAKSOY dedi ki...

bu kremi bulabilirmiyim hic bilmiyorum ama bi bakicam normalde bb krem kullaniyorum oda kis aylarinda cildim kuru nemlendirsin diye ama anlattigina gore bu baya baya benim kullanmam gereken bir krem tesekkur ederim :)
blog keyfi etkinligi sag olsun bir suru yeni blog arkadasi edindik :)

Esra Hanedan dedi ki...

Canım alessashop.com adresinde bulabilirsin

Yorum Gönder