16 Temmuz 2014

İnstagram Takipçileriniz Ne Kadar Sadık Nasıl Öğrenirsiniz :))

Aslında fazla teknoloji ve program üzerine yazmam ama son zamanlarda instagram üzerine beni takip etmeyi bırakanları gösteren resim paylaşımlarımdan dolayı hangi programı kullandığımı soran bir çok takipçim oldu ve blogda da paylaşma gereği duydum.
Öncelikle google play yada apple store 'dan Takipçiler olarak arama yapmanız gerekiyor ki programı telefon ya da tabletinize indirebilin. Zaten programın adı TAKİPÇİLER olarak geçiyor.



Programı indirdikten sonra programı açıp instagram hesabınızla giriş yapıyoruz.
Sistem otomatik olarak instagram verilerinizi alıyor.



Ardından bütün işi aslında program yapıyor.



Sizi önceden takip edenler ve daha sonra takibi bırakan kim varsa görebiliyorsunuz.
Ayrıca ücret karşılığı sizi engelleyen ve sizi gizlice takip eden kişilerin instagram hesaplarını da görebiliyorsunuz.
İnstagram kullananlar için ideal bir program.
Henüz yüklemediyseniz geç kalmadan yükleyip takipçilerinizin ne kadar sadık olduğunu görebilirsiniz :)

6 yorum:

Hanım Kız dedi ki...

Ben de bu programı instagram' da sizden görüp kullanmaya başladım :) Ve çok çok memnunum sevgilerle :)

deniz tanju işitmez dedi ki...

İndiriyorum şuanda:))

pembe sari dedi ki...

ahşap zamanında gördüm ve geldim ;)
bana da beklerim ;)

http://pembesari.blogspot.com.tr/

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Aaa yükliiim de eksik kalmiiim cnm alim allah:))))

Meral gümüş dedi ki...

Sayende birşey öğrenmiş olduk teşekkürler :))))

yasemin demirkaya dedi ki...

Blog etkinliğinde tanıdım geldim. Çekiliş harika bende katılmak istiyorum ama link koymakta zorlanıyorum. En kısa zamanda çekilişe katılıcam. Herzaman beklerim.

Yorum Gönder