19 Temmuz 2014

Bloga Yeni Bir Soluk Geldi

Yeni bir tasarım şart diye diye sonunda blog tasarımım tamamlandı. Ben çok sevdim bakalım siz beğenecek misiniz :)))

Daha öncekini kendi çabalarımla yapmıştım ama profesyonel bir elin dokunması artık şart olmuştu ve işte yeni header ve tasarımla beraber karşınıza çıktık.
Beni yansıtması çok önemliydi ve olmazsa olmaz şemsiye sembolüm olması gerekiyordu :) Sağolsun Amigurumi Blogunun sahibi Demet 'in ellerine sağlık.
Acayip mutluyum şuanda hem sade ve şık oldu ayrıca bana ulaşabileceğiniz ve takibe alabileceğiniz tüm sosyal medyamda anlaşılır bir şekilde yapıldı :) Teşekkürler Demet'cim.
Artık her sene farklı bir tasarımla beraber olmak dileğiyle :))))

25 yorum:

Jysra Reçani dedi ki...

Blogunuzun yeni halini güle güle kullanın gerçektende çok zarif ve sade bir görüntüde.Hazırlayanında ellerine sağlık :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler :))

Anarsi dedi ki...

Çok güzel olmuş. Arada banner değişikliği iyi oluyor. Gerçi ben sık sık değiştiriyorum :)

Poine Pa dedi ki...

Çok çok çook güzel olmuş :)

Esra Hanedan dedi ki...

evet haklısın sanırım bunu daha sık yapmalıyım :)))

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler canım :))

cam misket dedi ki...

Gayet şık ve güzel olmuş cidden ♥ İnsan değişiklik arıyor yaa ben kendi şablonumdan sıkıldım bile :))

deniz tanju işitmez dedi ki...

Eski halini ben hatırlamıyorum ama bunu çok beğendim:) Keyifle kullanırsınız inşallah..

pembe sari dedi ki...

güle güle kullanın, çok şeker olmuş çidden, ç ile ;)

Z. Can dedi ki...

Çok sade ve güzel olmuş gerçekten, bazen fazla renkler göz yorabiliyor çünkü. Nice güzel postlara diyelim :)

Belgin Guven dedi ki...

gerçekten çok güzel ve sade olmuş bayıldım güle güle kullan

Yaseminniey Krsygt dedi ki...

Mükemmel :)

Sansa Fashion dedi ki...

Çok hoş ve kullanışlı görünüyor.Hayırlı olsun:)

Mor Hastası dedi ki...

Güle güle kullan amigurumi yapar da güzel olmaz mı hiç :))

agrippina dedi ki...

merhaba hoşgeldiniz bloguma iadeyi ziyaret yapayım dedim çok cici blogunuz var tebrikler

sule m dedi ki...

Cook hos olmus!.Güle güle kullanin.

ekin öge dedi ki...

yaaa bayıldım süper olmuş=)

Hayal Hayall dedi ki...

Ben de beğendim,çok tatlı olmuşşş:)

Amigurumi Aşkına dedi ki...

Esracım güle güle kullan canım, herşeyden önemlisi senin içine sinmesiydi..
Sevgiler..

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Eski halini bilmiyorum ama şuan ki hali hali çok hoş görünüyor adaşım :)

GÜLŞENCE TASARIMLAR dedi ki...

iadei ziyrete geldim.
Blok tasarımınız hoş olmuş. Güle güle kullanın.

GÜLŞENCE TASARIMLAR dedi ki...

iadei ziyrete geldim.
Blok tasarımınız hoş olmuş. Güle güle kullanın.

öce dedi ki...

çok zarif, çok şık, çok sade olmuş. güzel paylaşımların artarak devam etmesi dileklerimle...

flower dedi ki...

merhaba eski halini bilmiyorum ama yeni hali çok zarif olmuş iyi günlerde kullanın demet canım seninde ellerine sağlık

Özlem Nazlı Gürses dedi ki...

Bu haliyle bence çok ilgi çekici gözüküyor :)

Yorum Gönder