17 Haziran 2014

Zeytinburnu Ciğeristan'a Gittik

Garden Event sonsorlarımızdan olan Ciğeristan Restauranta geçtiğimiz hafta öğle yemeği için hayatımakyajla ile beraber gitmiştik.


Açıkçası ciğer seven biri değilim hatta gittiğimizde köftemi yesem diyede tereddüt ettim fakat hazır Ciğeristan'a gelmişken ciğer yemeden olmayacağını anladım :)))
Salaş tarzıyla da sıcacık bir ortamı var :)


Ciğer sevmeyen biri olarak yediğim en leziz ciğerdi diyebilirim.
Taze,yumuşak,sinirsiz ve küçük parçalar halinde.şişle beraber getiriyorlar masanız.Birde şu var ki ciğer öncesinde getirilen servis karnınızı doyurabilir bu yüzden ciğere saklayın işhaınızı.Ayrıca ekmek yok lavaşla yiyiyorsunuz :)))

Yemek ardından gelen künefede bir harika :))
Yine çok tatlı tüketemeyen ben künefeye bayılarak yedim :)))


Servis yapan garsonlar ve işletme müdürü bizimle gerçekten özverili bir şekilde ilgilendiler.Birde üstüne Ciğeristan sahibi Ali Bey ile telefonda konuştuk.
Hem servisi hemde lezzeti için Ciğeristan'a teşekkür ederim.

2 yorum:

Tek Aşk A* dedi ki...

Künefe muhteşem gözüküyor.
Ciğer malesef bende sevmiyorum.Ama kuşbaşı ve kebaba hayır demem :) Çokta yakınmıış

biricit conus dedi ki...

cok lezzetliydi bizde salı gunu gittik zeytinburnundaki yerleride guzelmıs afiyet olsun:)

Yorum Gönder