3 Haziran 2014

Yeşil Köpük Duş Jeli ve Sıvı Sabun

Bizim evde doğal ürünlere ilgi babamdan dolayı çok fazladır :) ister istemez herkes bu duruma ayak uyduruyor :)
Son bir aydır ailece kullandığımız Yeşil Köpük duş jeli ve sıvı sabunu var.

Yeşil Köpük Duş Jeli defne yapraklarından doğal olarak elde edilmesinden dolayı duş alırken cildinizin resmen derinlemesine temizlik sağlayabiliyor.İçeriğindeki zeytinyağıda cildin nemlenmesine yardımcı oluyor.Bunun dışında kullanırken dikkat ettiğim şey kokusu.Ağır parfüm kokusu yok çünkü duş sonrası ben çok fazla koku kullanıyorum bide duş jelimin kokması hiç bana uygun değil.Hem kuru ciltlerde hemde yağlı ciltlerde rahatlıkla kullanabilirsiniz.Defne yağı genel olarak antiseptik olarak kullnılıyor.Yeşil köpük duş jelinde de cildimize antiseptik uygulaması yapmamıza yarıyor.

Yeşil köpük sıvı el sabunu,portakallı oluşunu babam pek sevmedi evet koku olarak bende sevmedim ama genel olarak kullanımda doğal ürün olduğundan beğenildi.Potakal yağı hücre yenilenmesine faydalı olduğundan ve yaşımızı en çok belli eden organımız elimiz olduğundan aslında bir bakıma elimizi yıkarken bile bakım sağlamış oluyor.Bide  ambalaj olarak pompalı oluşu ektra bir sıvı sabun kabına gerek yok.
Yeşil köpük ürünleri %100 doğal ürünler eğer sizde doğal ürünlerden yanaysanız deneyebilirsiniz :))

3 yorum:

fashionsbit dedi ki...

Cok iyi gorunuor, portakallo degil ama defne yapraklı olanı deneyebilirim sanırım.

fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

Tek Aşk A* dedi ki...

%100 doğal ürünler kullanmak istiyorum ama diğerlerinden de vazgeçemiyorum. :)
Portakal kokusunu severim ben aslında. :)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Ne güzel doğal ürünler tercih ediyorsunuz.
Bende istiyorum ama hem zamansızlıktan hem üşengeçlikten markettekileri alıveriyorum :(

Yorum Gönder