26 Haziran 2014

Wet N Wild Kaş Farı

Son bir haftadır kullanmaya başladığım yeni kaş farımdan bahsetmek istiyorum istiyorum sizlere :)
Benim kaşlarım çok seyrek.Gerek yanlış alımlardan gerekse şeklinde bayağı şikayetçiyim.Önceden 2 haftalık normal kaş boyası kullanıyordum beni 2 hafta idare ediyordu.Artık üşengeçliğimden boyada kullanmaz oldum :)
Gratis lansmanında tanıştığım Wet n Wild kaş farını kullanmaya başladım başlayalı çok memnunum.
Kaşlarımdaki boşluklar en azından dolmuş oluyor ve kavisli görünümü makyajımın bitiminde sağlayabiliyorum.

Ne de olsa yüz ifadesinde kaşların rolü çok büyük.Sert bir bakışta yapabiliyor ya da daha yumuşak bir bakışta yapabiliyor :)))
Birde kaşlarınız azsa aman Allahım varla yok arasında bişey oluyor.
Neyse ki çareyi buldum :)



Wet N Wild kaş farında 2 renk var.İster açık ister koyu kullanılabiliyor.Tabiki bu seçimde saç rengi çok önemli.Ayrıca kaş farı ile şekil verilen kaşı tüm gün sabitlemek için bal mumu da mevcut.Ben en çok bu yönünü sevdim.Çünkü havalar ısındı ve kaşımı boyayıpta gün içinde yüzüme elimi sürdüğümde dağılıp suratına kömür sürülmüş çocuklar gibi görünmek istemiyorum :)))
Kaş farının içerisinde ayrıca cımbız ve far fırçası da var.Çantaya atıp taşınabilir :)) Özellikle cımbız.Hani böyle bir kaç tane kaş çıkar alakasız yerde ve gözümüze çarpar hemen cımbızı alıp çaktırmadan çıkan kaşı alabilmek için ideal :))))
Bir haftadır kullandığım ürünlerimin arasında şuanlık favori ürünlerimden biri Wet N Wild kaş farı.Bir çok kaş var ve boyası kullandım.En çok şikayet ettiğim dağılmasıydı neyse ki bu ürünle beraber bundan da kurtuldum.
Bakalım duruşunu beğenecek misiniz????

1 yorum:

burcu aydın dedi ki...

harika bir bilgi oldu yarın ilk işim bir tane almak olacak. Paylaşım için teşekkürler.

Yorum Gönder