4 Haziran 2014

Pielor Bebek Ürünleri

Epey bir zamandır paylaşmak isteyipte paylaşamadığım bir sürü yazı birikti.Bunlardan biri de Pielor markasına ait ürünler.Henüz yeni tanıdığım hem bebek hem de yetişkinler için envai çeşit ürünü mevcut.Bu sefer önceliğim bebeklerimize güvenle kullanacağımız ürünler olacak :)
Henüz bir bebeğim olmasa da nedense bebek ürünlerine ilgim var bazen kendime de kullanıyorum :)
Pielor ürünlerinde dikkatimi çeken en önemli özellik hipoalerjik olmaları ve doğallıkları.
Bebek grubunda tabi ki çeşitleri bol ama ben şuan size 4 ürününden bahsetmek istiyorum.


Anneler pek koku kullanmak istemez bebeklerine.Haklılarda bebeklerin eşsiz bir kokusu var benimde bebeğim olsa bende kullanmak istemezdim fakat Pielor bebek kolonyasının kokusuna dayanamayacak hiç bir annede olacağını sanmıyorum :))
Dermotolojik olarak test edilmiş,Ph dengeli ve alkolsüz bu bebek kolonyası bebeğinize ferah ve hoş bir koku sağlayabilir.Ayrıca bebeğinizin yatağında yada kıyafetlerinde de kullanabiliyoruz.Özellikle Ph dengeli olması bebeğinizin cildini korumaya da faydalı.

Bebeklerde pişik problemi çok fazla olur özellikle yazın gelmesiyle beraber altlarıda bezli olunca pişik kaçınılmaz.Pielor onu da düşünüp bir pişik kremini annelere sunmuş.İçeriğindeki çinko oksit sayesinde bebeğinizin cildindeki fazla nemi alarak hem pişiğin oluşmasını önlüyor hemde kızarmayı önlüyor.

Pielor bebek şampuanı yine annelerin vazgeçilmezi haline gelebilir.Göz yakmayan formülüyle beraber bebeğinizin saç ve saç derisine bakım sağlıyor.Bebeğin cildinin nem ihtiyacını da karşılayabiliyor.

Pielor aloe vera ve e vitaminli losyon.Öncelikle kokusu harika ve yapısından dolayı bebeğinizin cildine gerekli nemi veriyor ve gün boyu nemli kalmasını sağlıyor.Aloe vera ve e vitamini içermesi bebeğinizin cildini korumayada yardımcı oluyor.
Her ne kadar bebeğim olmasa da bebeğinize kullanabileceğiniz ürünlere de yer vermek istiyorum tabi ki.Pielor ürünleri henüz denemediyseniz internet üzerinden çeşitli kampanya sitelerinden temin edebilirsiniz.

3 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

uuuuuuuwww süpermiş yeni duydum bu markayı denemem lazım Görkem için:)

Tek Aşk A* dedi ki...

Bende ilk kez duydum bu markayı :)
Bebek kolonyalarını kullanıyorum ben ve bayılıyorum.Bu markanınkine de bakıyıım :)

GönüL çeLen dedi ki...

Bu çok faydalı bir yazı olmuş. Pişikli bir oğlancığa ve hem kendine hem oğluna kolonya kullanmayı seven bir anne olarak teşekkür ederim :)

Yorum Gönder