16 Haziran 2014

Ortaköy Bodrum Restaurant ve Cafe

Bu aralar çok mu gezer oldum ne anlayamadım ki her yere yetişmeye çalışıyorum :)))
Haftasonu Ortaköy Bodrum Restaurant'a yeni tatlar tatmak için davet edildik.Öncelikle manzaraya bittim.Denize sıfır ve yazın gelmesiyle de eşsiz bir görüntüsü var.
Yine güzel bir gün oldu bizim için.
Ortaköy iskelesinin hemen arkasında olan bu mekan manzara olarak harika.Bize sundukları tatlar da bir o kadar güzeldi.
Balık kokoreç,fener tava favori olabilir.Tabi ki acı severler için vazgeçilmez olacaktır.
Balık pek sevmem ama balık restaurantlarına gitmek hoşuma gider :))




Yazın gelmesiyle beraber mekanların teras katları faaliyete geçti.Bodrum Balık Restauranta bunlardan biri.
3 katlı mekanın alt katları kışın kullanılıyor olsa gerek.Terasındaki çiçekler harika :)))

O kadar kalabalık Ortaköy sahilinde huzur isterseniz bence gidip göreceğiniz ve yeni tatlar tadacağınız bir yer haline gelebilir.
Biz çok beğendik ve eğlendik :)))))
Davet eden Didem Hanıma ve Bodrum Balık Restauranta ikramlarından dolayı teşekkür ederim.

3 yorum:

tatlı kedi quen dedi ki...

ortaköy güzeldir uzun zamandır gidemedim ama.

biricit conus dedi ki...

cok guzel bi yermiş canım afiyet olsun:)

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar, güzel manzara esliginde nefis tadlar tatmissiniz, paylasim icin tesekkürler. Blogunuz da cok güzel ve ilginc, takip e aliyorum, selamlar...

Yorum Gönder