23 Haziran 2014

Kliksa.com İlk Alışverişimi Yaptım :)

İnternet üzerinden alışveriş yapan biri olarak kliksa.com ile tanıştığımdan beri ordan da alışveriş yapmayı planlıyordum neyse ki bu hafta kliksa.com 'uda denemiş oldum.
Ne mi aldım? :)
Bizim evde organik beslendiğimizi bilmeyen yoktur :)) Babam sağolsun herşeyin organiği olsun sağlıklısı olsun modunda gezer durur :)
Kliksa.com adresinden aldığım Cem Yanmaz ve Yapışmaz Tencere setinin kampanyasını görünce kaçırmak istemedim.

Daha jelatinini bile açmadım aslında kıyamadım :)))

5 parçadan oluşuyor :)
1 tencere(+kapağı) ve 3 tava.
Özellikle yanmaz oluşu ve temizleme esnasında kolayca temizlenmesi evde tercih edilecek tencere seti.
89.90 tl olan fiyatı 39.90 tl 'ye inmişti.Fırsat bu fırsat deyip hemen aldım :)))
Normalde bizim evde zaten Cem Tava ve Tencereleri kullanılıyor.Yanmaz ve yapışmaz oluşu kolaylık.Sonuçta yandıktan sonra temizlemek her zaman eziyettir :)))
Kalitesinden dolayı tercih ediyoruz biz bu ürünü.Hazır kampayadayken stoklamak lazım :)))
kliksa.com adresindeki bu kampanyayı kaçırmak istemiyorsanız hadi burdan buyrun  :)))

1 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

gülegüle kullanın inşallah...sevgiler..

Yorum Gönder