19 Haziran 2014

Kahve Dünyası Çikolata Atölyesine Gittik ki Biz

Ya ama ama bir faaliyet bu kadar tatlı bu kadar keyifli bu kadar çikolatalı geçer :)
Garden Event sponsorlarımızdan Kahve Dünyası Çikolata Atölyesinde çikolata yapmaya gittik.
Hocamız Fatma Hanım gerçekten çok sıcak kanlı ve bizlere de bayağı yardımcı oldu.
Fantastik Dörtlü çikolata yapmaya gitti.Hem yedi hem de yaptı :)))

Heralde kurs bitiminde 1 kilo almış vaziyette çıkmışımdır :)))




Çikolata,fındık fıstık yemekten bir hal oldum.Bütün çikolatalara parmağımı bandırdım :))))
Çok eğlenceliydi sanırım bunu sık sık yapmamız gerekiyor.
Yaptığımız çikolata çeşitlerimiz ; çikolata kaplı çilek,roche çikolata(favorim) ,trüf çikolata,meyveli spesiyal çikolata,karamelli spesiyal çikolata,limonlu spesiyal çikolata vardı.



Tabi kurs bitiminde yaptığımız çikolatalarda bizim oldu kim yerdi ki bizden başka :)))))



Kurs sonunda çikolata sertifikamı da aldım artık çikolata yapmayı biliyorum evlenebilirim :)))


Ben çok sevdim bu tarz bir faaliyeti sanırım daha sık yapsam hiç fena olmaz.
Kahve Dünyasına çok teşekkür ederim bizim için çok keyifliydi.Ayrıca Garden Event düzenleyen Hüzünsarısı ve Pınarlahayat blog sahibelerine de tekrar tekrar teşekkür ederim :))))

3 yorum:

seda kaya dedi ki...

Harika görünüyorlar ellerine sağlık :)

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

OFFFF OLSADA YESEM ŞİMDİ

Ege dedi ki...

Çok güzel bir etkinlik olmuş :)

Yorum Gönder