2 Haziran 2014

Femfresh Dış Genital Bölge Yıkama Jeli

Buradaki yazımda Femfresh dış genital bölge deodorantından bahsetmiştim şimdide Femfresh diğer ürünü olan yıkama jelinden bahsetmek istiyorum.

Günlük kullanımda bayanlar için vazgeçilmez olacak ürünlerden bir tanesi daha.
Sabun içermediği için kuruluk yapmıyor.Jinekologlar zaten günde bir kez kullanım için genital bölge jellerini öneriyor.Özellikle Ph dengeli olması gerektiğinin üzerine basa basa söylüyorlar :)
Alerji yapmıyor çünkü hipoalerjik, jinekologlar ve dermatologlar tarafından önerilen bir ürün.
Papatya ve aloe vera içeriyor.Papatya kokuyu önlüyor ve aloe vera ile beraber nem dengesini sağlıyor.
Sanırım ben fazla titiz moddayım :)))
Ürünü yine Gratis,Watsons ve eczanelerden temin edebilirsiniz.50 ml seyahat boyuda var.Ben şimdilik seyahat boyunu kullanıyorum.
Hem deodorantından hemde bu yıkama jelinden çok memnun kaldım.Henüz denemediyseniz mutlaka deneyin derim.

1 yorum:

Şeyma B. Kaptan dedi ki...

Merak ettim şimdi :) Denemek lazım.

Yorum Gönder