11 Haziran 2014

Essence First Day in Spring Parfüm

Koku manyaklığım hat safhada ne olacak böyle bilmiyorum.Henüz yeni tanıştığım bir Edt essence first in spring'den bahsedeyim.
Biricitin kadınlar günü etkinliğinden bu yana deneyip paylaşacağım ürünler arasında aslında.Burdan Biricit'e tekrar teşekkür ederim bu hoş kokuyla tanışmama fırsat verdiği için :)))

Aslında bir kış kokusu neden derseniz buhranlı kış aylarını taze çiçek kokusuyla biraz daha az bunalımlı geçirmemize sebep olabilir :)
Yine arabamın sol kapısında yerini aldı kışa kadar bekleyemeyeceğim kullanmak için.Normalde çiçek kokularını pek sevmem sert insanım ben odunsu olması lazım :)))))
Kullandığımda kendimi mutlu hissettim diyebilirim.

Hepimiz bilirizki parfüm gerçekten bir sanat.Bu parfümde baskın olan kokular portakal,ananas,mandalina daha sonrasında ise pralin,böğürtlen,gül son olarakta bitiriş sandal ağacı,misk ve vanilya.
İsminden de belli aslında kış ayların vazgeçilmez kokularından biri olabilir.Şimdilik çok beğendim henüz daha iyisini bulana kadar bu kokuya devam :))))

1 yorum:

biricit conus dedi ki...

tatlım iyi gunlerde kullan benim kokumda cok guzeldi candy shopu da dene bi ara:) opuyorum sevgiler

Yorum Gönder