10 Haziran 2014

Elite Kozmetik Ürünlerim :)))

Geçen hafta gelen kargolarımın içerisinde Elite Kozmetik'e ait bir kargo vardı henüz paylaşamamıştım.İnstagramda çok yakında blogta diye bir ortaya resim attım ama detayları paylaşmadım :))))
Şimdilik deneme aşamasındayım :)))
Deneyip memnun kaldıkça sizlerle paylaşacağım ama bakalım neler var Elite Kozmetik ürünlerimde :))))
Özellikle bu kocaman pudra çok hoşuma gitti.normalde toz pudra kullanıyorum çok fazla da makyaj yapmam ama günlük makyajımda az da olsa biraz pudra kullananlardanım.















Ruhjların ve parlatıcıların rengine bayıldım.
Parlak göz farları sırf süs diye bile alınabilecek renk seçeneğine sahip :)))))
Terecota allık hem yazın hemde kışın tercih ettiğim ürünlerden biri tek renk olmasını hiç sevmezdim zaten :))))
Renkli ve simli eyelinerlar tamda süse düşkün olanlar için ideal mavi rengine bayıldım baktıkça içim açılıyor.
Ayrıca muhteşem rimeli ile Elite kozmetike ne kadar teşekkür etsem az heralde.Bundan 2 yıl önce bir arkadaşım kullanıyordu denediğimde çok memnun kalmıştım ama bir türlü kısmet olmamıştı almak.Hep diğer rimellerimi kullanmıştım.Aklımda da kalmıştı hani neyse ki şimdi benimde oldu :)))
Elite kozmetik ürünlerine tek tek yer vereceğim.Şimdilik resimlerle idare edin ben bir deniyeyim sonra paylaşımlarımı göreceksiniz zaten.
Elite kozmetik tekrar teşekkürler :))))

1 yorum:

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Yaa ne güzel. Bir sürü şey almışsın :) Allık ve rujlar çok güzel görünüyor.Güle güle kullan hepsini :)

Yorum Gönder