1 Mayıs 2014

Yeni Cici Ayakkabımı Aldım :)

Geçen günkü yazımda Stilgiyin.com'un alışveriş kolaylığından bahsetmiştim.Dayanamadım bende alışveriş hastalığıma yenik düştüm :))
Beni bıraksalar yaz günü bile çizme giyecek modayım.Çok seviyorum çizme giymeyi :) Eee tabi temmuz ağustos ayında da çizme giyemeyeceğime göre bir ayakkabı alayım dedim :)
Topuklu ayakkabıların rahatsızlığını herkes bilir ama ben seviyorum topuklu ayakkabıları fakat benim boyum 1.70 çok yüksek topuklu giyince oluyorum deve tavanı gibi :)))))) Herşeye tepeden bakmak zorunda kalıyorum :)

Stilgiyin.com 'da ayakkabılara bakıp Zizigo'da bulduğum ayakkabım işte karşınızda :)

Görür görmez bu benim olmalı diye atladım aldım :)
Zaten Stilgiyin.com'un arama yapıldığında sanki ne istediğinizi hissediyormuş gibi anında karşınıza çıkarmasına bayılıyorum :))) Yada bana öyle geliyor.
İçi çok rahat hissetmiyorsunuz bile bakmayın topuğunun yüksekliğine ayakkabı içinde sanki çok az topuk varmış gibi hissediyorsunuz bu da rahatsız etmiyor.Beni düşündüren tek şey araba kullanabilecekmiyim :))))
Hadi bakalım hala alışveriş yapmak istiyorsanız mutlaka Stilgiyin.com'a bir göz attıktan sonra karar verin derim :)

3 yorum:

Şeyma B. Kaptan dedi ki...

Güle güle kullan çok güzel :)

Esra Hanedan dedi ki...

Teşekkürler :)

Sercan Ujkanovic dedi ki...

www.uygungo.com u da incelemenizi rica ederim :) İyi günlerde kullanın.

Yorum Gönder