9 Mayıs 2014

Nasıl Zayıfladın Ne Yaptın Sorularına Cevap Verme Zamanı :)

Yaz geliyor ya herkeste bir merak herkeste incelme telaşı başladı :)))
Bende bu sene incelenlerdenim.Aslına bakarsanız bende ki biraz mucize oldu diyebilirim :))) Bilenler bilir benden bir tane daha çıktığını kendimi ikiye ayırdığımı :))
Son dönemlerde sosyal ağlarda fotoğraflarımı gören bir çok kişiden aldığım tepki ''ne yaptın bu kadar kilo verdin '' ,''nasıl bu kadar fit olabildin'',''bir formülün olması lazım'' şeklinde hem telefon hem de mesaj alır oldum.
Herkese verdiğim cevap aynı ''hiç bişey yapmadım''.
Ben böyle hiç bir şey yapmadım derken aslında çok şey yapmışım farkında değilim ama :))
Geçen yıl 87 -88 leri görmüş olan kilom bu sene 65'de veee 3 aydır sabit durumda.
Öncelikle çok yoğun çalışıyorum koştur koştur konumundayım her gün.Şimdi çalışan bir bayan için akşam yemekleri hep 8'den 9'dan önce olmuyor.Önce akşam yemeklerini kestim.Saat 5'ten sonra yemek yememeye başladım.Açta olsam yemedim :)
Akşam yemeklerini kesince zaten geceleri aldığım kilo kendiliğinden gitti.
Daha sonra gündüzleride az yemeye ve ev yemeği yemeye başladım.Önce şunu söyleyeyim fast food tarzı yemekten uzak durduğunuzda gün içerisinde alınan kiloyuda kaybetmeye başlıyorsunuz.
İlk 4-5 ayda kilom gitti diyebilirim.Sabitlemem gerektiğini bende bildiğimden bu tarz yaşamaya devam:))
Ben çayı kahveyi şekersiz içerim.Eğer şekerli bişey içersemde midem bulanır.Kilo vermeden öncede zaten şeker aramıyordum.Tuzlu yemek yeme alışkanlığım yok.Önüme gelen yemeye ek tuz atmam açıkçası.Sanırım biraz ağzımın tadı tuzu yok.
Kilo vermeye başladığım dönemde ben spor yapmadım daha doğrusu yapamadım çünkü hem vaktim olmuyordu hemde üşeniyordum.Fakat kilo gidince biraz sıkılaşmam gerektiğini anladım.Bunun için hala bişey yapıyor değilim :))))
Bekliyorum bakalım heralde bir gün o sıkılaşmayı da sağlayabilirim :))
Bunun dışında akşam yemekleri kesilince midem küçüldü.Bide şöyle bir durum var benim midemde ülser var.İlaç kullanmayı oldum olası sevmem ona da ilaç kullanmadım dolayısıyla yediğim şeylere dikkat etmem gerekiyor.Mesela çok salçalı yemek yiyemem,acı fazla tüketemem vb...
Mide böyle problemli olunca ve midem küçülüncede fazla tükettiğim bişey olduğunda maalesefki kusuyordum.Sanırım onunda biraz etkisi oldu kilo kaybında.Ama ben bunu isteyerek yapmadım.Hem midemdeki ülser problemim hemde küçülmesi hızlı kilo vermeme sebep oldu.
Eh kilo gidince gelsin mini etekler elbiseler.
Çoğu etkinlikte görenler bilir benim mini eteklerim pek bir göze batar :)) Fakat şöyle ki normaldede sürekli  mini etek elbise giyer oldum :)))
Malum şekle şemale girince ister istemez onlara yöneliyor insan :))))
Kilo verdiğim için gerçekten mutlu oldum çünkü bir mağazaya girip istediğinizi alabiliyorsunuz :))
Benim boyum 1.70 şuan kilom 65.Biraz daha fazlalıklarım var oda bacaklarımda.Bana soba borusuymuş gibi geliyorlar.Aslında bir sıkılaşma sağlarsam bu problemde ortadan kalkacak gibi
Sıkılaşma konusunda yardımcı olursanız memnun olurum.Ne yapmam lazım ne etmem lazım biraz akla ihtiyacım var sanırım :)))
Ne yapacakmışız kilo vermek için :)
-Akşam yemeklerini rafa kaldıracağız
-Fast food gıdadan uzak duracağız
-Şeker tuz bunlardan uzak duracağız

Açıkçası bunlar benim formülüm size ne yararda kilo verirsiniz bilemiyorum :)))
Hadi bakalım yaz geldi  forma girmemiz lazım.Bu arada sıkılaşma önerilerinizi söylemeyi de unutmayın :)))


10 yorum:

eltanin dedi ki...

Benimde sizin gibi kilo problemim var
son 4-5haftada yaptigim gun icindeki 1saatlik yuruyus nerdeyse 2beden sıkılasmama neden oldu vede dediginiz gibi aksam yemeklerini kesmek insanin zayiflamasinda cok cok etkili oluyor
ben tam olarak kesemiyor aksam yemegini cunku bebegim var emiyor ne zaman yemek yemesem sutum ya kesiliyor yada azaliyor o yuzden 1er kasik yiyorum yemekleri
yemekleri azaltmam bile kilo vermemd

eltanin dedi ki...

Kilo vermemde etkili oldu

tempolu yuruyus cok yararli diyorum kisacasi

iyi gunler sevgiyle kalin

makyaj denizi dedi ki...

tempolu yürüyüş ve pilates egzersizleri beni formda tutuyor. tavsiye ederim :)

yuzyillikkonak dedi ki...

Tebrikler 23 kilo çok büyük başarı. Sıkılaşmak için pilates ve yürüyüş şart bu azimle onu da yaparsınız siz.

ekin öge dedi ki...

sen kii benim burgerking arkadaşımdın=) senden bir sen daha çıktığına en çok ben şahidim=)

Gunel Demir dedi ki...

Kızlar 5 ten sonra yememek bılırsen olarak kanıtlanmış. Tam güvene bılırsınız. 3 gundur başlamışım her gun 200 gr azaldıgımı goruyorum. Her gun 200 gr versem bır haftaya 1,5 kılo. Supeeeer. İnşallah

Dilek Ozcan dedi ki...

Arkadaşlar ben 2 sene önce doğumdan sonra 174 boyunca 73 kiloydum akşam 5 ten sonra türk kahvesi,yeşil çay ve 2 litre ılık şu dışında bisey yemedim diyette yapmadım yeri geldi aç yattım ve 7 ayda 12 kilo verdim 42 bedende 38 bedene düştüm ve şimdi 60 61 arasiyım azim çok önemli arkadaşlar gündüz tatli hamur isi de yesem akşam 5 ten sonra bisey yemedim spor da yapamadım bebekten ama aç yatmak çok onemli metabolizma için hepinize başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

Merhaba ben 5 den sonra bisey yemiyordum ama bugun yarim elma yedim birsey olurmu?

Esra Hanedan dedi ki...

yok bişey olmaz elma tüm gece tok tutacaktır :)

BİR KABİN MEMURUNUN YAŞAMI dedi ki...

Seni tebrik ederim çok canim.bende yillardir fazlaligim olan 3 4 kiloyu veremiyorum.şu kahrolasi boğazi bir tutamadim������

Yorum Gönder