13 Mayıs 2014

John Frieda Şampuan ve Saç Kremi

Yine etkinlik sponsorlarımdan Kozmoklinik',in hediyelerinden olan John Frieda şampuan ve saç kremini son bir haftadır deniyorum.



Şampuan kokusuna bayıldım.Acayip hoşuma gitti.Çünkü ben öyle ağır kokulu ya da deterjanmış gibi kokulu şampuanları sevmiyorum.Saç kremi aslında kullanmam ama son dönemde mevsim değişikliklerinden dolayı saçlarımda bir karmaşadır gidiyor :) Mecburiyetten kullanıyorum saç kremini.John Frieda saç kremini de beğendim onunda duşta saçlarımı yıkadıktan sonraki etkisi beni cezbetti :)) Kokusuda saçlarımda kalınca ayrı bir yeri oldu benim için :)
John Frieda şampuan ve saç kremleri saçın yapısına göre ve istenilen sonuca göre tercih edilebiliyor.Her saç tipine göre şampuan ve saç kremi seçebiliyorsunuz.Çünkü herkesin saç yapısı farklı ve istenilen sonuçta farklı.
Denediğim John Frieda serisi Full Repair.İşlem görmüş saçların yapısını onaran bir seri.Ayrıca içerisindeki inca inchi yağı ile saçı canlandırabiliyor.
Son bir haftadır kullandığım için saçlarımda ki farkı hemen gördüm.Daha dolgun ve parlak gözükmsini sağladı.Kokusuda eklenince değmeyin saçlarıma :)) Eh malum bide karışıp duruyordu John Frieda ile beraber bu sorunda kalktı.
En kısa sürede internet üzerinden sipariş vermeyi düşünüyorum.Aslında diğer serilerde de saçlarıma uyan özellikleri olan şampuan ve saç kremleri var belkide onlardan birini de deneyebilirim.
Hatta önerdiğiniz şampuanlar varsa denemek isterim :))

1 yorum:

deli gibi dedi ki...

Aman ne güzel tesadüf, ben de yaklaşık bır aydır kullanıyorum kendilerini. Ama " volume" temalı olan turkuaz renginden başladım. Açıkçası onu daha çok sevdım. Ama aynı donemde kıyasıya rekabet ettirdiğim otacı argan şampuan ve bakım maskesi benim için 1 tık önde ve zararlı kimyasallardan çok uzak.. Yorumunuzla tanıştım sizinle... Sanırım zayıflama temalı yazılar ilk dikkatimi çekenler :) Yazılarda buluşmak dılegıyle

Yorum Gönder