27 Mayıs 2014

İncetopuk.com Ayakkabımı Aldım :))

Geçen hafta kendi ayakkabınızı tasarlayabileceğiniz ya da olanların içerisinden tercih edebileceğiniz bir ayakkabı sitesinden bahsetmiştim.Tabi durur muyum hemen bir ayakkabıda kaptım hani :)))
Malum kış bitti bende bot ve çizme hastalığı olduğundan üzülerek çizmelerimden ayrıldım :))))
Sırf çizme giyebilmek için sürekli kış olsa diye yanıp tutuşanlardanım :))
Yazın gelmesiyle babaetler ,açık ayakkabılar ve terlikler ortalığa çıktı bende uymak zorundayım hava koşullarına :) Bir an önce kış gelsin :)
Veee ayakkabımı seçtim hemen ertesi gün elimdeydi.Hızlı kargo diye buna denir heralde.

İş gereği öyle terlik açık ayakkabı giymiyorum.Zaten açık ayakkabı nedense sevmiyorum ısınamadım bir türlü açık ayakkabılara.bende hem çalışırken giyeyim hem de normalde giyeyim diye klasik ve spor tarzı bişey seçmeliydim.neyse ki sağolsun incetopuk.com herkesi düşünüyor :))
Ertesi gün gelen kargom karşınızda :)
Acayip rahatlar sanki ayağımda yok gibi çok sevdim ve diğer renklerinide alacağım sanırım.Terlik gibi rahat :)
Hadi bakalım sizde ya kendiniz tasarlayın ya da olan çeşitlerden seçerek yazın başlangıcını ayaklarınızdan yapın :)))))

4 yorum:

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Güle güle giy canım ,modeli çok güzelmiş.

Hayal Hayall dedi ki...

çok rahat görünüyor,güle güle kullanın:)

Tek Aşk A* dedi ki...

Çok şirin ve rahat gözüküyor. :)
Güle güle giy.
Ay ben bu blogu takip etmekte ne kadar çok geç kalmışıım.Ayıp baana ! :)

mehtap dedi ki...

iyi günlerde giy, bende bu tip ayakkabılarla çok rahat ederim.

Yorum Gönder