30 Mayıs 2014

Femfresh Dış Genital Bölge Deodorantı

Sürekli makyajdı,kullandığım ürünlerdi falan filan derken bu tarz kullandığım ürünlere yer vermediğimi farkettim.Hem kullanıpta paylaşmamak olmazdı.
Benim parfüm ve koku hastası olduğumu artık herkes biliyor.Takıntılıyım heralde.Gün içinde sürekli yaz geldiği için deodorant sıkıyorum.Arabamın sol kapı kolu parfüm ve deodorant standı gibi :))))
Bu sefer kullandığım farklı bir deodoranttan bahsetmek istiyorum.

Femfresh dış genital bölge deodorantını son bir aydır kullanıyorum.Hatta normal deodorant olarakta kullanmayı düşünmedim değil :))))))
Özellikle bayanların adet döneminde en hassas oldukları konulardan biride kötü kokular.Femfresh bunu düşünerek dış genital bölge deodorantına el atmış denemeden olmazdı :)
Zaten Femfresh ürünlerinden daha öncede kullanmışlığım var ama bu dış genital bölge deodorantınıda beğendim.
Özellikle yazın gelmesiyle ter kokusu oluşumu biraz daha fazla.Açıkçası yaz geldi diye her sabah duştayım :)))
Ama yine de her şekilde önlemimi alırım :)))
Öncelikle pudrasız oluşu ve gün boyu ferahlık hissi sağlaması favorim.
Bide jinekolojik ve dermotolojik olarak test edilmiş bir ürün.Ayrıca hipoalerjik olduğundan alerjik yapıdaki cildim için ideal diyebilirim.Günlük olarak iç çamaşırıma yada direk15cm uzaklıktan cildime uyguluyorum ve gün boyu rahatım.
Adet dönemimde de ürünü denedim yaz aylarında olduğumuz halde gerçekten işe yaradı :)))
:)) Farklı bir deodorant deneyimi oldu :)))
İçinizde kullanan var mı bilmiyorum ama kötü kokulara karşı tahammülsüzseniz deneyin derim :)))
Gratis,Watsons ve eczanelerde bulabilirsiniz ayrıca fiyatıda çok uygun küçük seyahat boyları da mevcut :)

3 yorum:

Mehtap ULUIŞIK dedi ki...

Jinekolojik ve dermatolojik testten geçmiş olsa da 1 sene boyunca dış genital bölgemden rahatsızlığım vardı,yeni kurtuldum.Böyle bir ürüne şahsen asla cesaret edemem...

Hayal Hayall dedi ki...

İlk defa duydum valla,faydalı bir bilgi oldu:)

patlayan balonlar dedi ki...

Merhaba canım, yaz aylarında gerçekten çok gerekli.
Teşekkürler paylaşım için. :)

Yorum Gönder