22 Mayıs 2014

Farina Bella Kakaolu Muffin

tatili değerlendirmek buna mı deniyor bilmiyorum.Tatildeyken ancak mutfağa girebiliyorum.Fakat yine hazır bişey yaptım :))))
Farina Bella muffinlerini duymayan kalmamıştır heralde.En son markete gittiğimde artık marketlerde de olduğunu gördüm.Çünkü daha öncesinde yoktu.
Hazır gıda olarak adlandırıyorum Farina Bella ürünlerini :)))))
Yine bu haftasonu kakaolu muffinları denedim.Sonuç yine harikaydı.Tadı çok hoşuma gitti.
Paket içerisinden zaten hazır un karışımı çıkıyor bize kalan sadece ek malzemeleri koymak.Ben o ek malzemeleri de miktar olarak azaltıp öyle yapıyorum.Yağından kısıyorum biraz aslında :))))


Siz yaparken ;
1 bardak su
1 çay bardağı sıvı yağ
2 yumurta kullanın :)))))
Bana uyupta ilk uygulamanızda hatamı var acaba demeyin normalde koyulması gereken malzemeler yukarıdaki gibi ama ben yarım çay bardağı yağ ve 1 yumurta koyuyorum.Yumurta kokusunu sevmediğim için.
Kuplar içinden çıkıyor size kalan karışımı hazırladıktan sonra içlerine koymanız.Kupların yarısına kadar karışımı koyuyoruz ve doğru fırına.15 dakikada hazır olması acil misafir için kolaylık :)))
Bir sonraki denmemde fındıkta koyacağım içine.Browni gibi oldular :)))

Hadi bize afiyet olsun denemeyi unutmayın :))))

3 yorum:

Melisa Su dedi ki...

ellerinize sağlık güzel görünüyorlar

Buket dedi ki...

ooo çok güzeller!

Fidan Başaran dedi ki...

merhaba,
1 haziran blogger buluşmasına katılmak ister misiniz?
http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/05/1-haziran-blogger-bulusmas-varrrr.html

Yorum Gönder