5 Mayıs 2014

Evde Cilt Bakımı Yaptım

Haftasonu pazar gününü komple kendime ayırdım ve uzun zamandır ilk kez bu kadar keyif aldım  :)))))
Evde cilt bakımı yaparken çoğu kez bir peeling,maske yapılır ve biter.Ben bu sefer normal salonlarda yapılan cilt bakımını tercih ettim evde yaparken :)
Kullandığım ürünlerde Janssen.Fuarda standlarını ziyaret ettiğimde denemem için vermişlerdi kısmet bugüneymiş.
Benim evde cilt bakımı yapabilmem için vapozonum var.3 yıl olmuştur alalı ve arada aklıma cilt bakımı düştükçe çıkarıyorum ortalığa.Hem normal buhar hemde ozon buharı verebiliyor.Küçük olması da avantaj sehpa üzerine koyabiliyorum.
Neyse geçelim cilt bakımıma :)

 Öncelikle cildimi temizlemem gerekiyordu ve bunu da yine Janssen Gentle Cleansing Powder ile yaptım.Paketten toz halinde çıkıyor ve bir kaç damla su ile karıştırılıp cildimizi temizliyoruz.Krem şanti gibi oluyor zaten :))) Fakat gerçekten cildin temizlendiğini hissedebiliyorsunuz arındırdıktan sonra.

Cildimizi temizleme işleminden sonra peeling işlemi yapıyoruz sonuçta buhara tutulacağından gözeneklerin ve siyah noktaların daha iyi temizlenebilmesi için ölü deriden arındırmak gerekiyor.
Yine peelingte Janssen Soft Peeling uygulamasını yaptım.İçerisindeki granürler cildimi çizmedi.Biliyorsunuz ki hassas bir cildim var hemen tepki veriyor :)


Peeling yapıp duruladıktan sonra önceden açıp hazırladığım vapozonumdan buharda 15 dk ozonda ise 5 dk cildimi tuttum.
Vapozon sonrasında sıkma işlemi yapmak eziyet hele birde kendi kendinize yapıyorsanız daha beter çünkü göremeyebiliyorsunuz :)
Sıkma işlemimden sonra maske uygulamasına geçtim bunda da yine Janssen Trifolia Face Mask uyguladım.Maskeyi sürüp 15 dk bekledim.Hamur gibi oldu ovadıkça bişeyler çıktı anlamadım :))))
Maskeyi durulayıp cildimi kuruladıktan sonra Janssen Rich Firming Cream cildime , Janssen Eye Care Cream'i ise göz çevreme uyguladım.

Maskeden sonra krem ve göz kremini sürerek işlemimi bitirdim.Maske sonrasında bile cildim nemliydi.

Tam bir cilt bakımı yapmış oldum evde kendi kendime.Herkeste vapozon cihazı olmayabilir bu yüzden evde Kattle varsa açın ağzını azda su doldurun buhara tutun cildinizi.
Eh beni bir ay bu idare eder arada birde peeling maske yaparım :)))

Sizin var mı evde böyle ince ayrıntıyla yaptığınız bakımlar ??? :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder