6 Mayıs 2014

Ellerimize Bakalım mı :)))

Bilmeyen kaldı mı bilmiyorum dünya devi tırnak el ayak bakım grubu olan Alessandro'da çalıştığımı :)) Birazda havam olsun :)))
Hafta sonu dendi mi gezmekten kendime fırsat bulamaz oldum illa bişeyler çıkıyor.Bu haftasonu pazar günü neyse ki fırsat buldum kendime :)
El bakımı,ayak bakımı,cilt bakımı ve saç bakımı :) Hepsini bir güne sığdırabildim :)))
Bu hafta hepsini teker teker anlatacağım merak etmeyin :)
Öncelikle el bakımında kullandığım kendi  çalıştığım markadan Alessandro El Peeling 'inden bahsetmek istiyorum.
Evet herkesin evinde bir çeşitte olsa peeling'i vardır yada evde kendi kendimize hazırladığımız doğal peelingler vardır :)))
Alessandro el peelingini genelde salonlarda manikürist bayanlar müşterilerine uygular fakat artık evde de Alessandro ürünlerini tercih edebilirsiniz.


Son olarak haftasonu denediğim Alessandro Hand Spa serisinden flower bar peeling yeni gözdelerimden :) 
İçerisindeki toz şeker ve besleyici aromatik yağlarla eşsiz bir bakım yapabiliyorsunuz.
Toz şeker ile ölü deriyi temizleyip aromatik yağlarlada bakımı sağlıyorsunuz.Gün boyu nemli kalan elleri herkes ister tamda aranılan ürün desem :) Elinizde parlaklık ve bakım tavan yapıyor :))))
Çünkü işim gereği ben çok fazla bu tarz ürünlerle uğraşıyorum fakat baktığınız zaman peeling sadece ölü deri temizlemek için kullanılan ürün haline geliyor.Alessandro Flower Bar Peeling uygulandıktan sonra krem kullanmaya bile gerek kalmıyor.
Hani kendi çalıştığım marka ürünleri diye demiyorum gerçekten sonuç alıpta memnun kalacağınız ürünler olduğu için burda yer veriyorum.Aslına bakarsanız firma ürünlerime blogta fazla yer vermek istemiyorum sanki yanlı anlatım algılanacak diye korkmuyor değilim :))))
Ama tamamen son tüketici zihniyetiyle anlatıyorum sizlere bunları :))))
Hadi bakalım bence geç kalmadan sizde deneyin peelingi :)

3 yorum:

Alphesibia dedi ki...

Aklımda bulunsun bu ürün. Ben de şu aralar Oriflame'in el peelingini kullanıyorum, çok memnunum, inanılmaz bir yumuşaklık veriyor ellere.

ebru köroğlu dedi ki...

Ben bu ürün üstüne tanımam artık çok başarılı :)

dilek ağacı dedi ki...

alessandro'nun ojelerinden acayip memnunum.kesinlikle bende denemeliyim bu ürünü:)

Yorum Gönder