12 Mayıs 2014

Dudaklara da Bakım Şart :)

Nisan ayında düzenlediğim etkinliğimde sponsor olan Kozmoklinik'in bizlere hediye ettiği dudak balmından bahsedeceğim.
İlk kez Burt's Bees ürünü kullandım.İnanılmaz derecede memnun kaldım :)



Benim çeşit çeşit renklerde rujlarım var fakat belli bir süre bir renge takıldığımda sürekli onu kullanıyorum.Burt's Bees ,şuanda severek kullandıklarımın arasında.Rengide sanki benim için seçilmiş gibi :))
Hem dudaklarıma bakım yapsın hemde renkli olsun,sonucu böyle isteyinde sanırım Burt's Bess doğru ürün.
Meğer tek renkte değilmiş.Tercihe göre renk seçenekleri de var.
İçerisindeki antioksidan meyve yağları,çiçek özleri,shea yağı ve vitaminlerle dudaklarıma hem bakımını sağlıyor hem de gün içinde dudaklarım renkli oluyor.
Ayrıca sürünce biraz nane ferahlığı etkisi var tadıda güzel o çok hoşuma gitti :))) Ben genelde sürdüğümde tadına bakarım :)))
Yumuşak bir yapı da ve tamamen doğal.
Kışın kurtarıcı olacağı kesin.Çünkü kışın dudaklarımıza bakım daha fazla gerekiyor.Kurumuş ve çatlamış dudakların görüntüsü hiç hoşuma gitmez bu yüzden şuanda Burt's Bees benim için yapılmış gibi geldi :)))
Renklerinin doğallığı da cabası.Ruj sevmeyenler içinde bir seçenek diyebilirim.
Yoğun renkte ve ışıltılı dudakları kim sevmez ki ? :))))
Teşekkürler Burt's Bees.Uzun bir süre çantamdan çıkarmayacağım :))))


2 yorum:

Nisa I. dedi ki...

ben de bir ara kullandım :) hem de çok bereketli hemen bitmiyor, güle güle kullan :))

beyza mermutlu dedi ki...

bu markayı çok fazla görüyorum son günlerde. bide tamamen doğal olan ürünleri var. bu balm öyle mi bilmiyorum ama en kısa zamanda denemek istedim:)

Yorum Gönder