19 Mayıs 2014

Cosmomed Algologie El ve Tırnak Kremi

Bir kadının elleri tırnakları her daim bakımlı olmalı bana göre.Bende kendim yaptığımdan kendi bakımımı ne kullanacağıma da kendim bilir oldum :)))
Herhangi bir problemimde yine kendim çözüyorum.Bu ara ellerimde ve tırnaklarımda kuruluk başladı.Ayrıca tırnaklarımdada soyulmalar başladı.Mevsim değişikliklerinden dolayı çok çabuk cildim tepki veriyor.
Etkinliklik sponsorlarımdan Cosmomed 'in Algologie markasının el ve tırnak kremini kullanmaya başladım.
Yoğun yapısı aşırı kuru ellerimde etkisini göstermeye başladı.Ayrıca tüm vücut olarakta kullanabiliyorum.
İçerisindeki provitamin B5 tırnak yapısını güçlendirmeyede yardımcı oluyor.Tatlı badem yağı ve shea butter ile yoğun nemi gün boyu sağlıyor.


Elimde bıraktığı hoş kokuya da bayıldım.Güneş alerjim olduğundan çantama attım ve gün içinde kullanıyorum.Hala denemediyseniz ve gerçekten profesyonel bir el kremi kullanmak isterseniz bir düşünün derim :))))

Hem yapısı hemde etkisi hoşunuza gidecektir.Normal el ve tırnak kremleri gibi değil.Ben çok sevdim ve sanırım uzun süre beraberiz :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder