20 Mayıs 2014

Ayakkabın Seni Yansıtsın

Harika bir alışveriş sitesi buldum desem ne dersiniz :))))
Ben biraz takıntılı giyinenlerden olduğumdan ayakkabımı bile zor seçerim ve herşeyle uyum içinde olması gerekir benim için :) Çorabıma varana kadar renk uyumu olması lazım :))
Sorunlu bir ayağım var her ayakkabıda rahat etmez etse de ayakkabıyı ben sevmem amaa ona da çözüm bulan bir site buldum.

İncetopuk.com , sitede kendinizin tasarladığı ayakkabıları satın alabiliyorsunuz.Öyle büyük kolaylık oldu ki bana artık ayakkabılarımı da internetten almam gerekecek :)
Ayakkabılarımda beni yansıtacak :) Ortaya ilginç tasarımların çıkacağından eminim :)
Ayakkabı,çanta,giyim,takı gibi ürünleri de aynı sitede bulabilirsiniz.
Fakat hoşunuza gidecek olan sanırım benimde ilgimi çeken ayakabını tasarla kısmı olacaktır.En kısa sürede bir tasarım yapıp ince topuk'tan alışveriş yapmayı planlıyorum.
Çeşit çeşit ayakkabı modelleri tasarlayabilirsiniz ve ruhunuzu ayakkabınızda da yansıtabilirsiniz.
24 saat içerisinde kargoya veriliyor.Kapıda nakit ödeme kolaylığı da sağlıyorlar ayrıca iade etmek istediğiniz de koşulsuz iade de edebiliyorsunuz.Daha ne olsun ki :)))
Haydi sizde hemen www.incetopuk.com adresine giderek bir an önce ayakkabınızı tasarlayın :)))))w

2 yorum:

Romantik Optik dedi ki...

Ahhh çok güzel bi ayakkabı tasarladım ama bu aralar alamam yaa :/ daha önce duymamıştım bu siteyi çok iyi oldu :D ve kesinlikle kredi kartı olmayanlar için süper kapıda ödeme olayı her sitede yok bu

Esen Narmu dedi ki...

Çok ilginçmiş denemek lazım kesinlikle :) iadeyi ziyaretim kabul oluna :) selamlar

Yorum Gönder