21 Nisan 2014

Solenne Manikür ve Pedikür

Blogger etkinliğimin sponsorlarından Beray Kozmetik Solenne ürünüyle karşımızda :)))
Sağolsun çok güzel bir paket hazırlamışlar çok mutlu oldum bir emek vermişler...Bende tabi boş durmadım hemen denedim.
Beray Kozmetik aslında manikür işlemini yaptırmamız için bizlere birer mektupla hangi salonda yapılacağını belirtmiş ama ben öyle kuaförlerde yada güzellik merkezlerinde işlem yaptırmıyorum kendi işimi kendim yapıyorum dolayısıyla manikür pedikür işlemimi de kendim yaptım :))))
İşim gereği zaten sürekli salonlarla beraberim hatta Solenne manikürünü bile kendi müşterilerimden olan bir salonda yaptıracağım yazılıydı :))) Arada gitsemde kuaföre saçım için kendi gittiğim kuaförüm bile tam olarak bilmez ne iş yaptığımı :))) Sanırım takıntılıyım bu konuda :))
Neyse geçelim manikür işlemimize :)))

Öncelikle tırnaklarımızı törpülememiz gerekiyor zaten kuaförlerdede manikür ve pedikür işlemine geçilmeden önce bir törpüleme işlemi yapılır.Solenne setimiz içinde zaten törpüde mevcut :)) Herşey düşünülmüş :)

Tırnaklarımıza şekil verdikten sonra set içerisinden çıkan eldivenimizi elimize geçiriyoruz.Açıkçası eldiven beni biraz rahatsız etti.Fakat yanlış anlaşılma olmasın daha önceki işimden dolayı sürekli Vinil malzeme eldiven kullanıyordum bu poşet tarzı eldivenleride kendim sevmem bu yüzden rahatsız oldum ama bu manikür uygulamasında bu eldiven kullanılması gerekiyorsa en doğrusu diyebilirim :)))
Eldiven içerisinde Vitamin F ve shea butter mevcut.Yani normal manikürde su yerini alan ürün eldiven içerisinde hazır bir şekilde ve aslında suda beklemekten daha sağlıklı çünkü bu sayede tırnak ve tırnak eti bölgesinede bakım yapmaya başlıyoruz.Şöyleki suda bekletme olayı bana pekte hijyen gelmezdi uygulamalarda ama böyle bir uygulama daha mantıklı gibi :)))
5 dakika sonra tırnak kenarlarımıza masaj yaparak tırnak etlerimizin yumuşamasını sağlıyoruz ardıda eldivenin uç kısımlarını açıyoruz.

İtme çubuğu yardımıyla tırnak etlerimizi itip temizleme işlemi yapıyoruz.Tırnak etlerini keserek yapılan manikür ve pedikür işlemleri normalde sakıncalı.Avrupada keserek manikür pedikür yapılmıyor bende taraftar değilim zaten.
İtme işlemimiz bittikten sonra eldivenimizi çıkarıp set içerisinden çıkan havlu ile fazlalığı alıp masaj yaparak ellerimize yediriyoruz.Tabi bunu ayaktada aynı şekilde yapıyoruz.
Yumuşaklığı ve hijyen olması çok hoşuma gitti.
Beray Kozmetiğe ayrıca tekrardan ürünleriyle etkinliğimde bizlerle olduğu için teşekkür ederim.
Bu arada etkinlikte hediyelerini alan arkadaşlarım siz direk salonda yaptırın uygulamayı bana bakmayın siz :))))

2 yorum:

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

İyiymiş o zaman ,süper bir ürün bende denemek için sabırsızlanıyorum.Teşekkür ederim canım ,sayende tanıştık bu ürünle ...

Esra Hanedan dedi ki...

güle güle kullan canım :)

Yorum Gönder