22 Nisan 2014

Selin Pembe Greyfurt & Nar Duş Jeli

Duş jelleri çıktığından beri kalıp sabunlar tarihe karıştı :)))))
Neydi önceden öyle kalıp kalıp sabunlar hemde zeytinyağlı :) Birde üstüne sabun bekledimi yumuşar en nefret ettiğim şeylerden biriydi neyseki duş jelleri çıktıda kurtulduk :))
Konuya gelelim en iyisi :)

Son bir aydır denediğim ve memnun kaldığım duş jelimden bahsetmek istiyorum.Selin'in ürünlerini zaten kullanıp memnun kalanlardanım.Bu seferde Sağolsun Biricit Kadınlar Günü etkinliğinde bizlere Selin marka ürünlerden hediye etmişti.Bende son bir aydır kullanıyorum zaten.
İçerisindeki küçücük parçacıklar doğal fındık kabukları duşta peeling etkisi yapıyor.Ölü deriyi atıp cildin canlanmasını sağlıyorKokusu çok hoş normalde ben greyfurt kokusunu sevmem ama sanırım bu duş jelinin içerisindeki nar  kokuyu biraz kırıp harika bir kokuya dönüştürüyor ve cildinizde kokunun bir süre kalmasını sağlıyor.Ayrıca paraben içermiyor.
Her seferinde cildimin hassas olduğunu zaten belirtiyorum ve bu duş jelide hem hassas ciltlerde hemde çocuklarda rahatlıkla kullanılabiliyor.
Almanya 'da dermotolojik olarak test edilmiş bir ürün ve tamamen çevreci :))
Diğer çeşitlerinide Migrosta görmüştüm bir sonraki alışverişlerde de mutlaka diğerlerini de deneyeceğim çünkü onlarda ilgi çekici :))))))
Henüz denemeye başladığım bir duş jelim daha var onuda bitmeye yakın yine paylaşırım sizlerle :)

2 yorum:

audrey dedi ki...

çok güzel bir jel ama eşim ve oğlumdan bana sıra gelmedi :-))

Esra Hanedan dedi ki...

bitmeden bir dene bence :))))

Yorum Gönder