25 Nisan 2014

Moda StilGiyin.com 'dan Sorulur

Gün geçtikçe internetten daha çok faydalanır olduk ve son zamanlarda en çok merak edip baktığım site olan StilGiyin.com internet sitesinden bahsetmek istiyorum sizlere :)
Trendyol,Markafoni,Lidyana,Mudo ve Mango gibi sürekli alışveriş yapılan internet sitelerinin ürünlerine en kolay yoldan ulaşmamızı sağlayan moda arama motoru StilGiyin.com çalışan bayanların ve internet üzerinden alışveriş yapan bayanların gözdesi olmaya başladı.
Aslında en büyük kolaylığı arama çubuğuna aradığımız ürünle ilgili bir kaç anahtar kelime yazıp arama yaptığımızda istediğimiz ürünü bulma şansını veriyor.Benim en çok beğendiğim yönü bu :)
Mesela bu ara ben japon style takmış durumdayım.Stilgiyin.com adresine gidip arama motoruna ''japon'' yazmam yeterli oluyor ve anında hangi internet mağazasında japon style ilgili ne varsa sıralıyor.
İnternet kullanıcıları için hem kolaylık sağlaması hemde alışverişin dibine vurmaya yaraması benim çok hoşum gitti :)))
Giyim,ayakkabı,takı,kozmetik,çanta,erkek giyim ve çocuk giyimde aradığınız ne varsa bulacaksınız.Alacağımız ürün için ürünün bulunduğu siteye yönlendirilerek alışverişimizi tamamlıyoruz.Bu sayede internetten alışveriş yapmak kolaylaşmış oluyor.
Moda arama raporu StilGiyin.com 'a bu kolaylığı bize sağladığı için ne kadar teşekkür etsem az.Neydi öyle yaz bir kelime ara dur internette ayrı ayrı sitelere gir bak olmadı tekrar arama motoruna yaz çok çektim çok :)) en azından şimdi herşey bir kaç kelimeyle elimin altında olacak :))
Hadi bakalım sıra sizde doğru StilGiyim.com'a :)))

1 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

japon style kabanları sayende öğrenmiş oldum,
sevgiler

Yorum Gönder