17 Nisan 2014

Minik Bir Hediye Kocaman Bir Dostluk

Bir süre sürekli etkinlikten bahsedeceğim heralde :))) Yine etkinlikte bir araya geldiğimiz ve beraber olmaktan büyük keyif aldığımız bir arkadaşımdan bahsetmek istiyorum.
İlk kez karşılaştık ve acayip iyi anlaştık.Etkinliğim boyunca kıkır kıkır sürekli gülüp eğlendik tabi bize acayip malzeme çıktı sanırım uzun zamanda bu böyle gider :))))

Etkinliğimin misafirlerinden Hayatı Makyajla bloğunun sahibesi Ebru 'dan bahsediyorum aslında.Acayip bir enerji acayip bir mutluluk.İlk kez orada karşılaştık ve gelirken bana bu şirin kolyeyi getirmiş.Hemen taktım...
Kendisine çok teşekkür ederim artık nazar filan değmez bana Hayatı Makyajla'nın koruması altındayım :)))
Kızlar biz bu buluşmalarımızı sık sık yapalım eminim harika eğlenmelik şeyler çıkacak bize :))))
Böyle güzel bir dost kazandığım içinde çok mutlu oldum :))) 
İyiki varsınız Can'lar :))

5 yorum:

Pınar Şenoğlu dedi ki...

Canım güzel günlerde kullan hediyeni. En kısa sürede tekrar bir araya gelelim. Öpüyorummm :)

Şeyma B. Kaptan dedi ki...

Güle güle kullan :))

ebru köroğlu dedi ki...

İlk etkinliğim ve görür görmez aynı benim gibi dediğim samiyetine dürüstüğüne içtenliğine hayran kaldığım esram ne diyebilirim ki daha fazla keşke daha önceden tanışmış olsaydık kardeşim olsa bu kadar severdim sanırım :) Çok güzel bir dostum oldu çok mutluyum canım arkadaşım benim yani hergün boş olsakta bir araya gelebilsek :)))

Tek Aşk A* dedi ki...

Çok hoş bir hediye. :)
Güle güle kullan canım

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler canlarım :)))))

Yorum Gönder