14 Nisan 2014

Etkinlik Sponsorlarımız

Etkinliğimde bulunan ve desteklerini eksik etmeyen sponsor markalarımıza yazımın başında teşekkür etmek istiyorum çünkü daha çok foto paylaşmak istedim :)))))
Bize eşlik eden markalarımızda oldu tabi ki öncelikle Hipp mamaları,Amway,Kozmoklinik ve Pinkblack hepinize ayrıca teşekkür ederim yalnız bırakmadığınız için :)

























































































.



Sponsor listemiz :)
Pink Black
Dalin
Söke un
Farmako Alessandro
Medik8
Amway
Hipp
Farina Bella
Nar Gourmet
Lotis Pharma
Dival Konsept
Parti Paketi
Dr.Oetker
Beray Kozmetik
Essence
Ben Nye
Özcan Şemsiye
Pastada Pasta
Vaseline
Dove
Otacı
Cyrene
Kozmoklinik
Tchibo
Candaroğlu Süt Ürünleri
Dalton Kozmetik
Raen

Unuttuğum kalmadı herhalde :))) Varsada muylaka deneyip paylaşacağım tekrar etkinliğimde yalnız bırakmayan firmalarıma teşekkür ederim :)))

1 yorum:

audrey dedi ki...

ben hedşyelerden çok kızları seyrettim herkes çok tatlı :-))

Yorum Gönder