23 Nisan 2014

Diadermine BB Krem Denedim Bitmek Üzere

Uzun zamandır yazacağım bir türlü fırsat bulupta yazamadım.
Biliyorsunuz ki bu bb ve cc kremlerin gün geçmiyor yenileri çıkıyor ben henüz bb 'yi deneme fırsatı buldum.
merak edip daha önce watsons alışverişimin birinde almıştım.Nedir bu bb kremler diye :))
Neyse ki beklenilere cevap verdi.Normalde de ben fondöten kullanmam çünkü kalıp gibi kalıyorlar gün içinde de makyaj tazelemediğim için bana en ideal ürünler arasında yer aldı.Zaten haftasonu oldu mu makyaj filan yapasım gelmiyor.
Hem makyaj yapma hem bakımlı gözük hem cildime iyi bakayım diyorsanız aslında bb ve cc kremlerin çoğu kurtarıcı görevi görüyor.
Oldum olası esmer bir cilde sahibim hatta bazen solaryumamı giriyorsun kendi tenin mi sorularıyla da karşılaşmıyor değilim.Güneşe alerjisi olan tipik bir cildim var işte :) Bu yüzden koruyucu kulanmam da şart.
Hal böyle olunca çözüm yolları aramanın peşine düşüyorsunuz :)
Cildimde azda olsa bir kaç bölgede hasar mevcut :)) Ergenlikte çıkan sivilcelerimde azıcık oynamamdan dolayı :) Azıcık dediğime bakmayın çok fazla sivilcem olmadı ama malum günlerde çıkan sivilcelerimle hep oynamışımdır :)
Neyse işte :)))
Diadermine Lift Crem BB kullanmaya başladığımdan beri çok memnunum.Makyaj baz'ı olarak kullanıyorum.Kusurları kapatıcı ve güneş koruyucu etkisi mevcut.Ayrıca Anti Age özelliğiylede cilde bakım sağlamış oluyor.Hiç bişey kullanmıyorsanız cildinize bu ürünle uygulama yapıp  azda olsa bakımını sağlamış olursunuz.Nemlendirmesi de hoşuma gitti benim.Çünkü cildim kuruya dönük karma gibi bişey enteresan bir yapısı var :)) Bb krem ile bunuda dengeler oldum.
Gün boyu cildimde kusursuz bir görüntü sağlıyor parlama yapmıyor en çok dikkat ettiğim yönüde bu.Çünkü daha öncesinde denediğim bir BB krem aşırı parlama ve yağlanma yapmıştı bide üstüne kaşıntı yapmıştı.Diadermine 'de böyle bir şey olmadı ve kullanmaya da devam edebildim.

50 ml olmasına rağmen aylardır kullanıyorum.Tabi ben çok az miktarda kullanıyorum.Cildime sürer sürmez nemlilik sağladı ve cildime şıp diye uydu :)))))) Pürüzsüzleştirmesi hoşuma gitti.Fondöten kullanmaya gerek kalmadan makyajınızı yapmak istiyorsanız tam aradığınız ürünlerden biri diyebilirim.Kolay beğenen biri olmadığımdan makyaj ürünlerimin içerisinde yerini alması iyi oldu :))) Tabi ürünü sadece makyaj için kullanılıyor diye düşünmemek lazım.Kurtarıcı görevini haketti :)
Hadi bakalım henüz denemediyseniz deneyebilirsiniz :)))


7 yorum:

Sumeyye Ozcan dedi ki...

Güle güle kullan :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler canım :)))

Ponti dedi ki...

Merhabalar.
Bu ürün bitsin diye gözünün içine bakıyorum aylardır ama bereketli bir de bitmedi gitti :)
Sorunum yüzümde topaklanma yapması. Özellikle yanak-kulak arası bölgede ve çene altında parça parça oluyor delirtiyor beni. Hemen kuruyan bir yapısı olduğu için hızlı da sürüyorum ama sonuç gene aynı. Çok fazla ürün de almıyorum tek seferde. Her ihtimali düşündüm.
Acaba süngerle kullandığım için olabilir mi? Fırça kullansam daha mı iyi sonuç alırım? Makyajla o kadar ilgilenmediğim için hiç araştırmadım ama postu görünce bir sorayım dedim.
Yoksa çöpe gidecek olduğu gibi o kadar bozdu sinirimi.

Esra Hanedan dedi ki...

canım ben fırça sünger kullanmıyorum elimle yedirerek sürüyorum makyajdan yarım saat önce bu yüzden sorun yaşamadım acaba fırça veya süngerle sürüldüğündemi yapıyor topaklanmayı birde yani her cilt farklı olduğundan belki senin cildine uygun olan ürün bu değildir...Birde elle yedirerek az miktarda kullanmayı dene istersen.

Şeyma B. Kaptan dedi ki...

Eğer nemlendirmesi yetersiz geliyorsa topak topak olabilir. Cildini nemlendirdikten sonra mı kullanıyorsun? Bir de avene'in termal suyu var. Onuda kullanabilirsin ben bazı kuruyan ürünlerde kullandığımda çok memnun kaldım.
Eğer ürünü çöpe atmayayım diyorsan boş bir kaba dök, ne kadar bb krem koyduysan onun yarısı kadar da günlük nemlendiricini koy. İyice karıştır. Bir de öyle deneyebilirsin :) Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Kendi bloguma da beklerim; kizilcikserbetimm.blogspot.com
Sevgiler

Şeyma B. Kaptan dedi ki...

Ben de severek kullanıyorum diadermine bb kremi :) Ancak bana en açık rengi de biraz koyu geliyor şimdilik kontur yapımında kullanıyorum ancak biraz bronzlaşınca tüm yüzüme uygulayabilirim diye düşünüyorum:))

Aslıhan Karaaslan dedi ki...

Bb krem arayisindayim belki bu cildime iyi gelir. Inşallah sivilce yapmaz. Alınacaklar listeme ekledim :)

Yorum Gönder